Löytyykö ketään gambialisten vaimoja, tyttöystäviä tai toisia naisia? Kertokaa vähän elämästänne.
Gambialaisten puolisoja
11
3712
Vastaukset
- 987654
Onnea vain sinulle jos gambialaisen puolisoksi, tyttöystäväksi tai kakkosnaiseksi haluat. Teidän suhteessa tulee olemaan koko ajan vähintään kolme ihmistä, sinä ja miehen toiset naiset. Uskollista ja yhteen naiseen tyytyvää gambialaista miestä ei taida olla olemassakaan.
- moomooh
En halua, oma maa mansikka. Joskus vaan pistää mietityttämään, että kuinka mua höynäytettiinkään entisessä elämässäni ulkomaalaisen toimesta. Ei tuu toistuun.
- gambiaan
Äiti ison mahansa kanssa jäi tänne. Eikä varmaan ole ensimmäinen tapaus, ja suomalaiset naiset tuntien, ei viimeinenkään. Halleluja.
- masentavaa
Gambialainen miesystäväni häipyi samantien lapsen syntymän jälkeen kotimaahansa, kusetti minua että oli hävittänyt passinsa ja kun lähetin rahaa uutta varten tuhlasi ne ties mihin. Eipä ole äijää näkynyt sen jälkeen...
- uhrilammas"
Juuri mies gambiasta pyysi lähettämään rahaa, jotta pääsisi suomeen ! Taitaa olla turhaa , vai ? Alkaa tuntuun siltä, että jos tänne haluaa, myykööt muutaman kamelin että saa matkarahat.
- masentavaa
uhrilammas" kirjoitti:
Juuri mies gambiasta pyysi lähettämään rahaa, jotta pääsisi suomeen ! Taitaa olla turhaa , vai ? Alkaa tuntuun siltä, että jos tänne haluaa, myykööt muutaman kamelin että saa matkarahat.
Jep. Sinne meni. Tai mistä tiedän vaikka olisi pitänyt samalla jotain toista muijaa, saanut huijattua siltä rahat ja hipsinyt takaisin Suomeen jatkamaan kusetuksiaan. En usko kyllä noihin afrikanpelleihin enää yhtään. Jostain syystä naiset vaan niihin haksahtaa aina vaan... :(((
- mansikka34
Olin naimisissa Nigerialaisen miehen kanssa ja siinä avioliitossa oli mukana myös minä, mieheni senhetkinen tyttöystävä. Katselin aikani ja laitoin mieheni pihalle, kun ei oppinut naisen kunnioitusta ja uskollisuutta. Miesvaltaisessa kulttuurissa afrikassa, kun on ihan sallittua pitää vaikka 5 naista yhtäaikaa, perinnnetapainen avioliitto oikein kannustaa siihen! Enkä puhu nyt muslimeista, vaan "heimotavoista", minunkin mieheni oli ns. kunnon kristitty.
- myoni
Olen pahoillani, jos olet astunut paskaan, mutta ei kannata suunnata katkeruutta koko kansaan.
Tunnen monia ihan yksiavioisessa liitossa eläviä nigerialaisia. Ei pettäminen ole ainakaan kaikkien heimojen kultturissa sallittua. En tiedä sinun ex-miehestäsi tai hänen uskostaan, mutta ainakin katolisille avioliitto on pyhä (sakramentti), eikä pettämistä hyväksytä. - muriel25
myoni kirjoitti:
Olen pahoillani, jos olet astunut paskaan, mutta ei kannata suunnata katkeruutta koko kansaan.
Tunnen monia ihan yksiavioisessa liitossa eläviä nigerialaisia. Ei pettäminen ole ainakaan kaikkien heimojen kultturissa sallittua. En tiedä sinun ex-miehestäsi tai hänen uskostaan, mutta ainakin katolisille avioliitto on pyhä (sakramentti), eikä pettämistä hyväksytä.Mansikka puhuu ihan asiaa. ei todellakaan ole yleistystä puhua tästä, sillä se kuuluu ihan heidän normaaliin kulttuuriin. tosin ei ole kylläkään tietoa kuin näistä kristityistä nigerialisista. tiedän monta sen maan miestä jotka ovat vaimojensa mukaan "onnellisesti naimisissa". tyttöystäviä he saavat muualtakin kuin ravintoloista.
- korjaisin luulosi
myoni kirjoitti:
Tunnen monia ihan yksiavioisessa liitossa eläviä nigerialaisia. Ei pettäminen ole ainakaan kaikkien heimojen kultturissa sallittua. En tiedä sinun ex-miehestäsi tai hänen uskostaan, mutta ainakin katolisille avioliitto on pyhä (sakramentti), eikä pettämistä hyväksytä.seurustelin katolilaisen nigerialaisen kanssa ja meillä myös lapsi.
kotimaassaan he ehkä eivät petä,koska jo suvulle häpeä. mutta suomessa tunnen/tiedän n. 20 nigerialaista miestä joilla vaimo suomalainen ja olen omin silmin nähnyt heidän pettävän puolisoitaan.ja taas toisekseen en tiedä yhtään nigerialaista miestä jonka en olisi nähnyt pettävän.
he aina perustelevat sen uskonnolla, että uskonto ei pettämistä salli.
kerran kysyin eräältä nigerialaiselta mieheltä, että miksi jokainen heistä puhuu että ovat uskovaisia ja silti pettävät. tämä mies sen perusteli niin että kun he käyvät kirkossa ja pyytävät syntinsä anteeksi, niin jumala antaa anteeksi...
että silleen
- verde
joka alussa jaksoikin olla uskollinen. hän ei ole pakolainen, vaan tuli suomeen takiani.baareissa käydessämme tulin näkemään kuinka suomi-tytöt piirittivät koko ajan mustia miehiä, myös omaani, vaikka olimme yhdessä.röyhkeydellä ei ollut rajaa. sänkyehdokkaita riitti, ja tulihan sekin päivä(yö) eteen, että mieheni "lankesi"...masentavaa. mutta niin tekee suomalainenkin mies, kun tarpeeksi hyvä tilaisuus tulee. on niitä ehdotuksia kuultu...naimisissa olevat ovat aika hanakoita!eli ei se rotu, vaan tahdonvoima!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295