Paljonko hankit

GALLUPPI

vuodessa ? Uskaltaako kukaan tulojansa tänne valehdella ?

18

2265

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuntoutustukea

750e x 12 asumislisät päälle.

• yhteensä

60 € elinikäistä korvausta siitä että maillani on yksi sähkötolppa 700 € veronpalautuksia.

Olen ollut pitkään työttömänä ja koska puoliso tienaa pikkasen enemmän kuin siivooja on tarveharkintainen työmarkkinatukeni 0 €.

Hyvänä vuonna noin 26 000 €.

• ???

Saat 0e??/kk Olen ollut 3v. työttömänä (en oo kyl hakenutkaan töitä) Saan käteen 950e/kk,ihan laillista tyött. pv.rahaa. Puoliso töissä 2500e/kk... Olen kyllä opiskellut n. 9kk välillä ja sen jälkeen päivät meni nollille. Mun käsitykseni on, että jos on valmis lähteen ehdotetuille kursseille ja muutenkin käyttäytyy, niin homma toimii...?

• linkki...
        ??? kirjoitti:

Saat 0e??/kk Olen ollut 3v. työttömänä (en oo kyl hakenutkaan töitä) Saan käteen 950e/kk,ihan laillista tyött. pv.rahaa. Puoliso töissä 2500e/kk... Olen kyllä opiskellut n. 9kk välillä ja sen jälkeen päivät meni nollille. Mun käsitykseni on, että jos on valmis lähteen ehdotetuille kursseille ja muutenkin käyttäytyy, niin homma toimii...?

http://www.stm.fi/Resource.phx/vastt/sosva/svtyo/tarveharkinta.htx

• MAHDOLLISTA!?
        ??? kirjoitti:

Nyt en tohdi rekatulla nikillä kysyä mutta sano hyvä ihminen miten noin suuri päiväraha on mahdollista kun sulla on vielä puoliso?
        Itse olen yh ja 2 peruskouluikäistä lasta ja mulle maksavat 450 e/kk.

• ???
        MAHDOLLISTA!? kirjoitti:

Nyt en tohdi rekatulla nikillä kysyä mutta sano hyvä ihminen miten noin suuri päiväraha on mahdollista kun sulla on vielä puoliso?
        Itse olen yh ja 2 peruskouluikäistä lasta ja mulle maksavat 450 e/kk.

ansiosidonnainen tyött. korvaus

• palkkakuopassa oleva

3650 EUR / kk vuosittaiset bonarit, jotka vaihtelevat suuresti. Tänä vuonna bonuksia 3952 EUR.
      Lisäksi km-korvauksia n. 600 EUR / kk.

• Jermu

tienaat ton, niin aika hyvin Suomen oloissa.
        Mulla pikkuisen enemmän nettona, mutta en saa km-korvauksia...onkohan minua yritetty kusettaa?

• palkkakuopassa
        Jermu kirjoitti:

tienaat ton, niin aika hyvin Suomen oloissa.
        Mulla pikkuisen enemmän nettona, mutta en saa km-korvauksia...onkohan minua yritetty kusettaa?

tällä pitää yrittää tulla toimeen, vaikka vaikeata se on...

• ollikolli-63

Hankin vähemmän kuin ennen silti pärjään paremmin kuin milloinkaan!!

• tuffe

35 kg spagettia ja 3000 kpl lihapullia, 15 kg lauantaikarkkeja. Ainakin.

• kaloreita nolla

vai pakkaseenko laitoit ? Mahtaa sulla olla....
        iso pakastin !
        Taijat ihan tykätä lihapulliloesta ja spagetista. Ja vielä karamelliloetakin nuin paljon. Ookko käynynnä hampilekurilla hampaitas näyttämässä ? Tulloopi reikilöetä nuin paljosta karamellilöitten syönnistä. Ja suattaapi persiis levitä, moisen kalorimiärän syönnistä. Mutta, 40plups-naenen suapikin jo levitä sivusuunnassa, ihan luvan kanssa... heh !

• tuffe
        kaloreita nolla kirjoitti:

vai pakkaseenko laitoit ? Mahtaa sulla olla....
        iso pakastin !
        Taijat ihan tykätä lihapulliloesta ja spagetista. Ja vielä karamelliloetakin nuin paljon. Ookko käynynnä hampilekurilla hampaitas näyttämässä ? Tulloopi reikilöetä nuin paljosta karamellilöitten syönnistä. Ja suattaapi persiis levitä, moisen kalorimiärän syönnistä. Mutta, 40plups-naenen suapikin jo levitä sivusuunnassa, ihan luvan kanssa... heh !

noista muuta kun hajut :( ja paperit...

Karkit ovat hyviä kaupantekovälineitä, niillä toimii kummasti lahjonta-kiristyst-rangaistus.

• Inssi teollisuudessa

3600€/kk ja n.60 tuntia viikossa työmaalla eikä juuri lomia.

• ei niinkään hömpötyksiin, mutta kulutusebn määrä ksasvaa rahanmäärän noustessa.
      Saakohan kukaan säästöjä kertynään palkkatuloistaan????

• Mutta: kilokaupalla kissankarvoja/rakkautta - ja ihmisrakkautta...

"Ansaitsen" nyt paremmin kuin koskaan..:)))

• Unski

..voisi olla.Palkka on 2500 euroa/kk satunnaiset ylityöt.Eihän sillä paljon kulutusjuhlaa vietetä,mutta toimeen tullaan.Pakkohan se on kun ei muuta ole:)

• Olen myyjä, tienaan

Olen myyjä. Tienaan
        1650 eur / kk brutto.
        Ei km-korvauksia, ei bonuksia.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5360
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1607
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      232
      1564
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      310
      1116
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe