vuodessa ? Uskaltaako kukaan tulojansa tänne valehdella ?
Paljonko hankit
18
2265
Vastaukset
- kuntoutustukea
750e x 12 asumislisät päälle.
- yhteensä
60 € elinikäistä korvausta siitä että maillani on yksi sähkötolppa 700 € veronpalautuksia.
Olen ollut pitkään työttömänä ja koska puoliso tienaa pikkasen enemmän kuin siivooja on tarveharkintainen työmarkkinatukeni 0 €.
Hyvänä vuonna noin 26 000 €.- ???
Saat 0e??/kk Olen ollut 3v. työttömänä (en oo kyl hakenutkaan töitä) Saan käteen 950e/kk,ihan laillista tyött. pv.rahaa. Puoliso töissä 2500e/kk... Olen kyllä opiskellut n. 9kk välillä ja sen jälkeen päivät meni nollille. Mun käsitykseni on, että jos on valmis lähteen ehdotetuille kursseille ja muutenkin käyttäytyy, niin homma toimii...?
- linkki...
??? kirjoitti:
Saat 0e??/kk Olen ollut 3v. työttömänä (en oo kyl hakenutkaan töitä) Saan käteen 950e/kk,ihan laillista tyött. pv.rahaa. Puoliso töissä 2500e/kk... Olen kyllä opiskellut n. 9kk välillä ja sen jälkeen päivät meni nollille. Mun käsitykseni on, että jos on valmis lähteen ehdotetuille kursseille ja muutenkin käyttäytyy, niin homma toimii...?
http://www.stm.fi/Resource.phx/vastt/sosva/svtyo/tarveharkinta.htx
- MAHDOLLISTA!?
??? kirjoitti:
Nyt en tohdi rekatulla nikillä kysyä mutta sano hyvä ihminen miten noin suuri päiväraha on mahdollista kun sulla on vielä puoliso?
Itse olen yh ja 2 peruskouluikäistä lasta ja mulle maksavat 450 e/kk. - ???
MAHDOLLISTA!? kirjoitti:
Nyt en tohdi rekatulla nikillä kysyä mutta sano hyvä ihminen miten noin suuri päiväraha on mahdollista kun sulla on vielä puoliso?
Itse olen yh ja 2 peruskouluikäistä lasta ja mulle maksavat 450 e/kk.ansiosidonnainen tyött. korvaus
- palkkakuopassa oleva
3650 EUR / kk vuosittaiset bonarit, jotka vaihtelevat suuresti. Tänä vuonna bonuksia 3952 EUR.
Lisäksi km-korvauksia n. 600 EUR / kk.- Jermu
tienaat ton, niin aika hyvin Suomen oloissa.
Mulla pikkuisen enemmän nettona, mutta en saa km-korvauksia...onkohan minua yritetty kusettaa? - palkkakuopassa
Jermu kirjoitti:
tienaat ton, niin aika hyvin Suomen oloissa.
Mulla pikkuisen enemmän nettona, mutta en saa km-korvauksia...onkohan minua yritetty kusettaa?tällä pitää yrittää tulla toimeen, vaikka vaikeata se on...
- ollikolli-63
Hankin vähemmän kuin ennen silti pärjään paremmin kuin milloinkaan!!
- tuffe
35 kg spagettia ja 3000 kpl lihapullia, 15 kg lauantaikarkkeja. Ainakin.
- kaloreita nolla
vai pakkaseenko laitoit ? Mahtaa sulla olla....
iso pakastin !
Taijat ihan tykätä lihapulliloesta ja spagetista. Ja vielä karamelliloetakin nuin paljon. Ookko käynynnä hampilekurilla hampaitas näyttämässä ? Tulloopi reikilöetä nuin paljosta karamellilöitten syönnistä. Ja suattaapi persiis levitä, moisen kalorimiärän syönnistä. Mutta, 40plups-naenen suapikin jo levitä sivusuunnassa, ihan luvan kanssa... heh ! - tuffe
kaloreita nolla kirjoitti:
vai pakkaseenko laitoit ? Mahtaa sulla olla....
iso pakastin !
Taijat ihan tykätä lihapulliloesta ja spagetista. Ja vielä karamelliloetakin nuin paljon. Ookko käynynnä hampilekurilla hampaitas näyttämässä ? Tulloopi reikilöetä nuin paljosta karamellilöitten syönnistä. Ja suattaapi persiis levitä, moisen kalorimiärän syönnistä. Mutta, 40plups-naenen suapikin jo levitä sivusuunnassa, ihan luvan kanssa... heh !noista muuta kun hajut :( ja paperit...
Karkit ovat hyviä kaupantekovälineitä, niillä toimii kummasti lahjonta-kiristyst-rangaistus.
- Inssi teollisuudessa
3600€/kk ja n.60 tuntia viikossa työmaalla eikä juuri lomia.
ei niinkään hömpötyksiin, mutta kulutusebn määrä ksasvaa rahanmäärän noustessa.
Saakohan kukaan säästöjä kertynään palkkatuloistaan????Mutta: kilokaupalla kissankarvoja/rakkautta - ja ihmisrakkautta...
"Ansaitsen" nyt paremmin kuin koskaan..:)))- Unski
..voisi olla.Palkka on 2500 euroa/kk satunnaiset ylityöt.Eihän sillä paljon kulutusjuhlaa vietetä,mutta toimeen tullaan.Pakkohan se on kun ei muuta ole:)
- Olen myyjä, tienaan
Olen myyjä. Tienaan
1650 eur / kk brutto.
Ei km-korvauksia, ei bonuksia.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141737
- 941566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391369Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121325Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3521286