Onko Helsingborgissa oikeasti mitään nähtävää? Mä olen kaupungissa 15.8 muutaman tunnin ja ajattelin josko siellä olisi jotain tekemistä siksi aikaa. Ei viitsisi sitä muutamaa tuntia ennen kisaa pyöriä Knutpunktenissakaan. Jos olisi enemmän aikaa niin olisin mennyt Köpikseen..
Helsingborg
3
616
Vastaukset
- verkkofan
Olisikohan Helsingorgin matkailusajtista apua?
http://www.helsingborgsguiden.com/frs_eng.htm
löytyy myös på svenska - Jonsku
Helsinborg on tosi ihan kaupunki! oon ollu siellä kaks kesää töissä. Rannalta löytyy vaiks mitä ihania ravintoloita ja baareja. Ja ihan siihen sataman vieree ainakin pari vuotta sitten rakennettiin hienosta hiekasta tehty rantsu, jossa oli palmuja yms... Jos jaksat ja aikaan on kannattaa kävellä ihan päähän sitä ranta-aluetta ja oot melkeen Sofierossa, siel on hieno ruotsin kuninkaallisten kesä linna ja kaunis puutarha. Ja pääostoskadulla on vaiks mitä!
- Maquis
Hei, kaipaisin vielä vinkkejä kuinka mennä lentokentältä kaupunkiin jos myöhästyy lentobussista, ilmeisesti tuohon aikaan ei edes busseja mene kaupunkiin (12.30) vaan ainut vaihtoehto on taksi tai skanetrafikenin mukaan kävely 690 metriä Valhalla Parkin pysäkille, ilmeisesti tuo näyttää vihreellisesti matkan pysäkille..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041821
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441579
- 1021523
- 801437
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241080- 691071
- 381022