onko kellään hyvää mankia
manki
5
724
Vastaukset
- mankiman
Minulla on.
- mullakin
97 mallinen. 4000 ajettu. Kuin uusi.
Koskematon. Arvoksi veikkaan yli 1200e.
Kannattaisi säilyttää keräilyhelmenä.- Master Of Puppets
minulla on manki vuosimallia 91 ja moottori on todella hyvä.jos vaikka on talven yli ollut jossain ajamattomana niin keväällä lähtee käyntiin yhdellä polkasulla ja vielä ilman ryyppyä!
- hka....
Master Of Puppets kirjoitti:
minulla on manki vuosimallia 91 ja moottori on todella hyvä.jos vaikka on talven yli ollut jossain ajamattomana niin keväällä lähtee käyntiin yhdellä polkasulla ja vielä ilman ryyppyä!
vm. 85 pualiautomaatti. Lähtee aina ekalla ilman ryyppyä käyntiin. Toimii loistavasti, pv:tä saa polkea käymään aina vähintään 5 kertaa mutta honda lähtee ekalla :). Puhutaan että on pv:tä tehottomampi mutta pv:ssä se teho tulee äänestä. Laitappa pv:seen isoin vaihde silmään ja lähe liikkeelle ilma kytkinremppaa.
- draagoon-009
this lowing MANKKI.this fak of MANKI.tv.drakoon-009
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284