Oon pohtinu, että mistä oikee No Fearissa kerrotaa... Oman käsitykseni mukaan, siinä olis tyttö joka kuolee, koska siinhän lauletaan "Your time has come/To go deeper". Ja sit "Your final journey has just begun".
Mun käsitys voi olla iiihan väärä, mutta kertokaa te, mistä te ootte aatellu sen kertovan. Sanat muuten saa http://www.letssingit.com ja ku hakee The Rasmus taikka No Fear.
Muuten, jos joku ei vielä ole huomannut, niin Rasmuksen nettisaitit on muuttumassa. :)
No Fearin "tarina"?
lilly
3
495
Vastaukset
- ^^)
Joo niin mäkin oon ymmärtäny et siinä on joku tyttö ja se kuolis mutta yhessä haastattelussa Lauri kerto että vaikka se puhuu lauluissaan aika usein kuolemasta niin se ei välttämättä tarkoita fyysistä kuolemaa...
- lilly
Niinhän se on sanonu.. En (onneks) kuitenkaa ollut ihan hakuteillä tuossa..
- Merika
No fear ei kerro kuolemasta vaan elämänvaiheen päättymisestä ja pelottomuudesta edetä eteenpäin elämässä. Näin Lauri itse kertoo "making the video" haastattelussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743002
- 712881
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241667
- 261632
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279