him-kengät

sisko

näin tossa helsingin lähijunassa jollain heppulilla him-kengät, mutten ehtiny hihasta napata ennenkun hyppäsi kyydistä. mun pikkusisko on henkeen ja vereen him-fani ja palvois maata mun jalkojen alla jos sille tuollaiset kengät lahjana toimittaisin. mutta mistä niitä oikein saa? ja onkohan ne aitoo kamaa? heartagram-sivuilla ei ole eikä löydä tyhmä isosisko muualtakaan. löytyykö teiltä tietoa?

10

1328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pooppis

En tiedä onko him-kenkiä nykyään jo muunkinlaisia, mutta itse olen törmännyt vain mustiin, joissa tummanliiloja heartagrameja kyljissä. Niitä saa(tai sai) Laminan nettisivuilta, mutta enpä löytänyt niitä sieltä enää:o Jos lähistölläsi on Lamina liike, niin käy sieltä kysäisemässä. Kengät olivat Adio merkkiset ja hinta oli 69.90€.

• eilen

syksyllä on tulossa suomeen myyntiin kahenlaisia him kenkiä. sellaset joissa on varressa heartagram ja sellaset jokka on kokonaan pieniä heartagrammeja täynnä. tuttuni kertoi vaan että myyjä oli maininnut asiasta kun oli nähnyt laukussa himin logon. en muista sen liikkeen nimeä, mutta joku intersport, sportia tai muu sellanen urheilukauppa se oli. hintaa niille oli luvassa jotain 60-90e. enkä tiedä malliakaan, mutta veikkaisimpa että tälläiset conversen allstarien kaltaiset tennarit ne ovat.

• Juha-ni

En ole asiantuntia, mutta veikkaan, että "HIM-kengät" ovat siis rullalautailija Bam Margeran nimikkomallistosta... Bamhan on tunnetusti maailman fanaattisin HIM-fani.

• Milloin tulee markkinoille him-kortsu tai pumpatttava Ville Valo?

Eli RAHASTUKSEN HUIPPU!

• eli.......

en usko, että him on ihan omia virallisia kenkiä tehnyt, mutta kyllähän bam margeran on tehnyt kenkiä, missä on heartagram logo. yhessä on kantapään kohassa (adio viva) ja toinen on just toi missä on pikku heartagrameja oikeelta kengän sivulta täynnä (adio eugene kai.)
      ne on ADIO merkin kenkiä, ja adio on skeitti merkki. Kato eka www.adioffotwear.com, siel on noi kyseiset kengät.

kato www.boardstock.fi, www.lamina.fi tai eti muun muassa top-sportista,sportiasta tai intteristä voi löytyä.

• SORI :)

----------------------------

• heartagramgirl
        SORI :) kirjoitti:

----------------------------

Mäki kyllä luulen et ne on BAM-kengät,eikä HIM-kengät...
        Mut nyt on pakko päästä hehkuttamaan: Mä sain vihdoinkin sen Villen suunnitteleman cokistölkin!
        Tai itseasiassa mulla on niitä neljä... Hehee,ehkä mä kuitenkin palautan ainaki kaks niistä. Niinhän Ville toivois meidän tekevän.

• MULLE
        heartagramgirl kirjoitti:

Mäki kyllä luulen et ne on BAM-kengät,eikä HIM-kengät...
        Mut nyt on pakko päästä hehkuttamaan: Mä sain vihdoinkin sen Villen suunnitteleman cokistölkin!
        Tai itseasiassa mulla on niitä neljä... Hehee,ehkä mä kuitenkin palautan ainaki kaks niistä. Niinhän Ville toivois meidän tekevän.

myy mulle yks, kiltti, sit toisen voit palauttaa niin ville on tyytyväinen :)

• heartagramgirl
        MULLE kirjoitti:

myy mulle yks, kiltti, sit toisen voit palauttaa niin ville on tyytyväinen :)

Ehkä voin harkita,mut mä lupasin myös myydä yhen niistä yhelle toisellekki HIM fanille. No onhan mulla neljä ja sit mulle jäis viel kaks... ;)
        Ja voihan niit ostaa lisää.

• mulle
        heartagramgirl kirjoitti:

Ehkä voin harkita,mut mä lupasin myös myydä yhen niistä yhelle toisellekki HIM fanille. No onhan mulla neljä ja sit mulle jäis viel kaks... ;)
        Ja voihan niit ostaa lisää.

mikä esso se oli, sit voisin iteki hankii, asun espoossa. mun sähkäri on: shaboly@netti.fi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      105
      3322
    2. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      147
      2003
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      35
      2002
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1951
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      121
      1763
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1679
    7. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1607
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      287
      1443
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      123
      1361
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1220
    Aihe