hyvää.... pilviä taivaalla.... ei edes aurinko paista.... mut hyvä päivä silti tänään....:))))
huomenta.......
42
969
Vastaukset
- Anneli
sullekin. Räntää sataa.
- Anneli
BBrunetti kirjoitti:
ai ihan räntää.....:)
Los tuo muuttuu lumisateeksi, joudun kohta lumitöihin.
Anneli kirjoitti:
Los tuo muuttuu lumisateeksi, joudun kohta lumitöihin.
tuleepa aamun jumpat suoritettua ku lumitöihin joutuu....:))))))
- AMR-52
...siul brune.annan siul aamupusun...
- eijarina
huomenta sinulle myös:) Ethän nähnyt painajaisia:( Ei paista aurinko täälläkään ja just tuli vettä oikein kunnolla. Toivotaan hyvää päivää siit hulimatta kaikille:)
- eijarina
BBrunetti kirjoitti:
ei painajaisia...... unet tällä kertaa mielenkiintoisempia...;))
niin sikeesti etten tainnut kattella minkäänlaista rainaa yöllä, en ainakaan muista tai sit oli niin kovaa menoa et sensuuri iski totaalisesti:)
eijarina kirjoitti:
niin sikeesti etten tainnut kattella minkäänlaista rainaa yöllä, en ainakaan muista tai sit oli niin kovaa menoa et sensuuri iski totaalisesti:)
hyvä sensuroida liian kova materiaali.... mä yleensä unet muistan...:)
- eijarina
BBrunetti kirjoitti:
hyvä sensuroida liian kova materiaali.... mä yleensä unet muistan...:)
minäkin muistan, ainakin osan mut nyt en muista pienintäkään pätkää! Mahto olla tosi paha:) Mikäs on päivän suunnitelma vai onko mitään? Mä taas olla möllötän varmaan koneen kimpussa kun ei tarvi mennäkkään mihkään.
eijarina kirjoitti:
minäkin muistan, ainakin osan mut nyt en muista pienintäkään pätkää! Mahto olla tosi paha:) Mikäs on päivän suunnitelma vai onko mitään? Mä taas olla möllötän varmaan koneen kimpussa kun ei tarvi mennäkkään mihkään.
kauppaan.... ja työt kahden pintaan alkaa.... mulle työt kotiin tulee:)) helppoa yleensä en myöhästy.....
- eijarina
BBrunetti kirjoitti:
kauppaan.... ja työt kahden pintaan alkaa.... mulle työt kotiin tulee:)) helppoa yleensä en myöhästy.....
onkin sit näppärää ettei sun tarvi työn perässä juosta:) Ois mulla toi yks projekti vielkin kesken mut alkaa tuntumaan siltä että on pakko kiljua veli apuun. Mul tääl on yöllä Syntinen Johannes taas siementänyt pitkin lattiaa:) Se onkin ainoo siementäjä mitä täs huushollissa on näkynyt herraties pitkäänkö aikaan:))
eijarina kirjoitti:
onkin sit näppärää ettei sun tarvi työn perässä juosta:) Ois mulla toi yks projekti vielkin kesken mut alkaa tuntumaan siltä että on pakko kiljua veli apuun. Mul tääl on yöllä Syntinen Johannes taas siementänyt pitkin lattiaa:) Se onkin ainoo siementäjä mitä täs huushollissa on näkynyt herraties pitkäänkö aikaan:))
tää meikäläisen kämppä ei ikuna hiljainen paitsi vkl:n.... tosin ainuttakaan siementäjää täälläkään......heh...:)))
- eijarina
BBrunetti kirjoitti:
tää meikäläisen kämppä ei ikuna hiljainen paitsi vkl:n.... tosin ainuttakaan siementäjää täälläkään......heh...:)))
me jostain sellanen lomittaja kun niit on kaiken maailman muitakin lomittajia:) Se vaan tarvis saada sellasella pikä aikais sopimuksella eikä missään tapauksessa joku yhden illan lomittaja:)
eijarina kirjoitti:
me jostain sellanen lomittaja kun niit on kaiken maailman muitakin lomittajia:) Se vaan tarvis saada sellasella pikä aikais sopimuksella eikä missään tapauksessa joku yhden illan lomittaja:)
mut se voi tulla mistä vaan vastaan.... mun tapauksessa sisko sen mulle on ettinyt.... se on nyt tulossa lahteen.... musta tuntuu että taidan taas mennä lukkoon.... tiedätkö missä parhaat miehet on...?:))))
- eijarina
BBrunetti kirjoitti:
mut se voi tulla mistä vaan vastaan.... mun tapauksessa sisko sen mulle on ettinyt.... se on nyt tulossa lahteen.... musta tuntuu että taidan taas mennä lukkoon.... tiedätkö missä parhaat miehet on...?:))))
sul sit näyttää jo vähän valosammalta! Jos meinaat lukkoon mennä niin pidä nyt varas et avain on taskussa et saat nopeesti lukon auki:) Jos tietäisin mis ne on niin hakisin heti mut kaikki tuntuu olevan haudassa, haudan partaalla tai varattuja:( Periaatteestani en luovu että toisen omaan en koske:)
eijarina kirjoitti:
sul sit näyttää jo vähän valosammalta! Jos meinaat lukkoon mennä niin pidä nyt varas et avain on taskussa et saat nopeesti lukon auki:) Jos tietäisin mis ne on niin hakisin heti mut kaikki tuntuu olevan haudassa, haudan partaalla tai varattuja:( Periaatteestani en luovu että toisen omaan en koske:)
nehän löytyy tuolta pohjoisesta.....:)))) tää on tosi..... uskotko... :))
- Unikki
BBrunetti kirjoitti:
Nyt myöhästyin työhaastattelusta. Onko hyviä selityksiä????
- eijarina
BBrunetti kirjoitti:
nehän löytyy tuolta pohjoisesta.....:)))) tää on tosi..... uskotko... :))
ihan tosissas? Oishan se pitänyt arvata että jossain hornan kuusessa ne kaikki on:) Ihmekkö sit ettei ole vastaan tullut kun pohjosessa kävin viimeks 6 vuotta sitten ei sattunut sillonkaan ketään vastaan tulemaan:)
Unikki kirjoitti:
silleen..... eip löydy selitystä.....:)))
eijarina kirjoitti:
ihan tosissas? Oishan se pitänyt arvata että jossain hornan kuusessa ne kaikki on:) Ihmekkö sit ettei ole vastaan tullut kun pohjosessa kävin viimeks 6 vuotta sitten ei sattunut sillonkaan ketään vastaan tulemaan:)
kumma ku pitää ukko hakea hornan kuusesta..... hittö.... mutta tää hemmo saa kyllä tulla nyt tänne....:)))))
- eijarina
BBrunetti kirjoitti:
kumma ku pitää ukko hakea hornan kuusesta..... hittö.... mutta tää hemmo saa kyllä tulla nyt tänne....:)))))
taas sano mulle et joutuu eukon hakemaan jostain muualta kun täältä:) Pitäsköhän tehdä totaalinen muutto liike, tääl naiset pohjoseen ja siel tänne? :) En kyllä suostu lähtemään sinne asti, saa tulla ukkelit sielt tänne niinkuin sanoit:)
- eijarina
Unikki kirjoitti:
mut enpä osaa auttaa moisessa pulmassa:(
eijarina kirjoitti:
taas sano mulle et joutuu eukon hakemaan jostain muualta kun täältä:) Pitäsköhän tehdä totaalinen muutto liike, tääl naiset pohjoseen ja siel tänne? :) En kyllä suostu lähtemään sinne asti, saa tulla ukkelit sielt tänne niinkuin sanoit:)
nimenomaan me täältä mihkään mennä....:))just radiossa tuumasivat että mervi on ottanut matin takaisin.... niin ja viikon päästä varmaan lukee että matti heivattu taas pellolle.... siinä ihme pariskunta....:))
- eijarina
BBrunetti kirjoitti:
nimenomaan me täältä mihkään mennä....:))just radiossa tuumasivat että mervi on ottanut matin takaisin.... niin ja viikon päästä varmaan lukee että matti heivattu taas pellolle.... siinä ihme pariskunta....:))
että ne jaksaa tota ollakko vai ei olla juttua tai sit ne tekee sen just siitä syystä et pysyy julkisuudessa. Mul tuli joskus 7pv. lehti mut alko totaalisesti kyllästyttään kun joka toinen viikko oli Nykäsistä ja joka toinen Linda Lampeniuksesta kuka sil kullonkin oli patjan pehmikkeenä. Suurta rakkautta kesti aina viikon pätkissä. Kai sil oli diili Nykäsen kans et sä täl viikol ja mä ens viikol:)
eijarina kirjoitti:
että ne jaksaa tota ollakko vai ei olla juttua tai sit ne tekee sen just siitä syystä et pysyy julkisuudessa. Mul tuli joskus 7pv. lehti mut alko totaalisesti kyllästyttään kun joka toinen viikko oli Nykäsistä ja joka toinen Linda Lampeniuksesta kuka sil kullonkin oli patjan pehmikkeenä. Suurta rakkautta kesti aina viikon pätkissä. Kai sil oli diili Nykäsen kans et sä täl viikol ja mä ens viikol:)
nyt me mennään typyn kanssa kauppaan.... mutta palaillaan astialle....:)))) muksaa aamupäivää sulle:)))))
- luke67
pilvistä.
- eijarina
luke67 kirjoitti:
pilvistä.
poika kulta! Äiskä tääl on jo odotellutkin koska sitä heräillään:)
- luke67
eijarina kirjoitti:
poika kulta! Äiskä tääl on jo odotellutkin koska sitä heräillään:)
tunnin jo hereil ollu. Aamukahvit rauhas nautiskelin.
sähkäpostiin en pääse. - eijarina
luke67 kirjoitti:
tunnin jo hereil ollu. Aamukahvit rauhas nautiskelin.
sähkäpostiin en pääse.mäkin tein kun heräsin et join eka kahvin rauhassa ja tein muutkin aamu toimet ja laitoin sit vast koneen päälle ja kytkin puhelimenkin vast äsken. Miks sä et pääse privalle?
- luke67
eijarina kirjoitti:
mäkin tein kun heräsin et join eka kahvin rauhassa ja tein muutkin aamu toimet ja laitoin sit vast koneen päälle ja kytkin puhelimenkin vast äsken. Miks sä et pääse privalle?
paras. vois muuten jäädä kahvit keittämättä.
tulee tohon alas palkkiin, "on tapahtunut virhe" - eijarina
luke67 kirjoitti:
paras. vois muuten jäädä kahvit keittämättä.
tulee tohon alas palkkiin, "on tapahtunut virhe"se silleen tökkii? Mul kyl toimii ihan OK. kun aamulla siel kävin laittamassa pari meiliä:) Mun pitäs kävästä jossain vaiheessa fiksaamassa tota galleriaani, poistaa sielt juttuja:) Taitaa tänkin päivän sieni reissu jäädä haaveeks kun heti aamusta tuli vettä kaatamalla ja koko ajan näyttää siltä et koht tulee lisää:(
- luke67
eijarina kirjoitti:
se silleen tökkii? Mul kyl toimii ihan OK. kun aamulla siel kävin laittamassa pari meiliä:) Mun pitäs kävästä jossain vaiheessa fiksaamassa tota galleriaani, poistaa sielt juttuja:) Taitaa tänkin päivän sieni reissu jäädä haaveeks kun heti aamusta tuli vettä kaatamalla ja koko ajan näyttää siltä et koht tulee lisää:(
osaa sanoo.tääl ei sada, tasasen vaaleenharmaata.
- eijarina
luke67 kirjoitti:
osaa sanoo.tääl ei sada, tasasen vaaleenharmaata.
siel galleriassani. Ootko yhtään pirteemmällä päällä kun eilen:( Mun oli oikein paha olla kun en saanu sua piristymään:(
- luke67
eijarina kirjoitti:
siel galleriassani. Ootko yhtään pirteemmällä päällä kun eilen:( Mun oli oikein paha olla kun en saanu sua piristymään:(
piristi, nyt aika ok.
- eijarina
luke67 kirjoitti:
piristi, nyt aika ok.
kuulla! Olin ihan huolesta sekaisin mut hyvä jos jo tuntuu paremmalta:) Mä aion jatkaa tänään viel taistelua minä vastaan rullaverho:) Perhana mä viel voitan sen mittelön! Usko pois kyl äiskästä sen verran sisua löytyy:)
- luke67
eijarina kirjoitti:
kuulla! Olin ihan huolesta sekaisin mut hyvä jos jo tuntuu paremmalta:) Mä aion jatkaa tänään viel taistelua minä vastaan rullaverho:) Perhana mä viel voitan sen mittelön! Usko pois kyl äiskästä sen verran sisua löytyy:)
taas pahamieli yllättää. Mut sit sain muuta ajateltavaa. Laita se verho, mä kuulostelen ilmaa jos vaik päiväl rullaileen pääsisin.
- eijarina
luke67 kirjoitti:
taas pahamieli yllättää. Mut sit sain muuta ajateltavaa. Laita se verho, mä kuulostelen ilmaa jos vaik päiväl rullaileen pääsisin.
mä viel sitä taistelua alota. Quistiskin näky heräävän jo. Mennäänkö Quistisin luo?
- Brunet ejk....
luke67 kirjoitti:
aiheuttaa... niin sä mulle kanssa.... mut toivon että lopetat musta puheet.... ja tiedät mitä tarkoitan.... ystäviä voidaan olla jos ne loppuu....ja se sun sähköpostis loukkas... ja se on totta että ei taida huumori sun ja mun kolahtaa.... voipi olla että sitä mulla ei ole ollenkaan...
- luke67
eijarina kirjoitti:
mä viel sitä taistelua alota. Quistiskin näky heräävän jo. Mennäänkö Quistisin luo?
sit hengessä mukana kun taistelet.
Juu mennään vaan.
- eijarina
teille kummallekkin:) Palaillaan!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565340Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1131592
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2311550- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91143Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3021105- 721047