Paljonko .... kustantaa

kulttuurimatkaaja

Paljonko olette joutuneet pulittamaan ilotytöistä Kiinassa hiljattain? Oliko kyse koko yöstä vai esim. tunnista? Tuntuu, että ainakin vähän tasokkaammissa hotelleissa on hinnat tulleet aika paljon ylös viime aikoina.

6

1140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • verran

Riippuu kaupungista, mutta hintahaarukka liikkunee banaanista...1000 000 egeen/yö. Itse en kyllä käsiänikään sotkisi moisiin. Kait se on kavereille mukava retostella maksullisilla "kaadoilla", jos et enää muuten saa.

• Mac

En ole itse käynyt, mutta hintataso on n.10 € ylöspäin aina 100 € saakka. Halvinta kaupungin laitamilla (jos et laske taksin hintaa), kalleinta keskustassa/hotelleissa.

• kohtuullista

Suomessa terveyskeskuksen poliklinikkamaksu noin 15 egee. Antibiootit voi olla kalliita.

• Student traveller

Kävin huvikseni kysymässä hieronnan hintaa yhdeltä upeannököiseltä prostituoidulta (Kiinaksi). Pyysi palvelusta 6 euroa, mutta hieronnan olis saanut neljällä hieman tinkimällä. Tosin normaalihieronnat kannattaa hoitaa hiustenleikkuupaikoissa. Hinta yleensä 2-4 euroa tunti.

• Peking

Saako Pekingissä hoteilleista myös maksullisia naisia? Siis jos varaan suomesta käsin huippu hotellin esim 4 tähteä Pekingin keskustasta niin saako sieltäkin maksullisia?Onko ne hotellin sisällä vai ulkona Misät pitäis etsiä?vai onko sillä väliä onko hotelli tasokas vai ei?

• matkaaja

Huippuhotelli ja neljän tähden matkailijakoti ovat kaksi eri asiaa. Taksikuskit osaavat yleensä opastaa oikeille paikoille, jos ei hotellista löydy. Huom. kaikkiin hotelleihin ei saa viedä vieraita öiseen aikaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7475
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5414
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      259
      4635
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4525
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3267
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2695
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2368
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2333
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2332
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2194
    Aihe