Onnistuiko discoveryn laukaisu nyt tänä tiistaina?
Discovery?
5
378
Vastaukset
- ajatteleva solunen
Saas nähdä. Avaruuteen pitää päästä, kun olot omalla pallolla ovat kohta elinkelvottomat. Minkähän taivaankappaleen ihminen niminen syöpä tuhoaa seuraavaksi.
- Yrjöttää
Voi, oi, nyyh, yyh... mitä jos ottaisit sellaisen 30 minuuttisen sukelluksen ilman laitteita ja ratkaisisit ongelman omalta kohdaltasi? "Me ollaan syöpää", "Ihminen on kaikkein julmin eläin", "Ihmistä ei tarvita mihinkään..." Typeristä typerintä epätuottavaa teiniangstia.
Tee jotain rakentavaa äläkä inise jos pitkä kylpy tuntuu huonolta idealta.
- laukaisu
Mikäpä se hienompaa?
- Mikemi
Voiko lähtöä seurata jostain webbikamerasta näin netin välityksellä??
Kävin jo sivuilla www.nasa.gov mutta en sieltä nopealla tutkiskelulla löytänyt mitään mistä sais tilanteen näytölle??http://www.nasa.gov/multimedia/nasatv/index.html
Lähtö on 17:39 suomenaikaa.
Parempi tietysti jos on satelliittiantenni. Uusiskanavilta tulee suorana, esim. CNN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857405- 965364
- 2534514
- 444445
- 623217
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 452208
- 412164