löysin joku aika sitten tietoa yrtistä mikä voisi auttaa kolmen kuun koliikkiin. nyt olisi tuolle tiedolle käyttöä ystäväpiirissä mutta en millään muista mistä yrtistä oli kyse? tietäisikö joku? mistä sitä kannattaisi kysyä? voisiko kyseessä olla sitruunamelissa?
apua koliikkiin!
6
884
Vastaukset
- kokeile
Sitruunamelissa on yksi, myös korianteri, kumina ja timjami auttavat ilmavaivoihin.
- muisti pätkii
ovatko nuo mainitsemasi yrtit sellaisia mitä sopii antaa myös ihan pienelle vauvalle? millaisia määriä ja missä muodossa? olen kiitollinen tiedoista.
- anna
muisti pätkii kirjoitti:
ovatko nuo mainitsemasi yrtit sellaisia mitä sopii antaa myös ihan pienelle vauvalle? millaisia määriä ja missä muodossa? olen kiitollinen tiedoista.
Ennen vanhaan on vauvoille annettu "venkulavettä" koliikkiin. Siis fenkolia! En kyllä tiedä, millaisella reseptillä.
- sivuvaikutuksia
anna kirjoitti:
Ennen vanhaan on vauvoille annettu "venkulavettä" koliikkiin. Siis fenkolia! En kyllä tiedä, millaisella reseptillä.
fenkolivedessä on syövän esiastetta, tutkittu jo vuosia, ei kannata antaa enää.
- mimmu
Kamomillatee sopii käsittääkseni hyvin myös pienille lapsille - jäähdytettynä tietenkin. Ja tekee masulle hyvää!
Mintutkin ovat hyviä vatsan toimintaan, mutta niitten sopivuudesta lapsille en tiedä. - SuperMies
Aitokissanminttu toimii ainakin kolikkiin Teenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897