löytyykö sitä pesispiisiä jossa lauletaan voitto kunnarista, niin miltään popedan levyltä? tai miltään levyltä ylipäätään :P olokee kilttejä ja kertokaa :D
pesispiisi?
7
1481
Vastaukset
- on tehty
Oliskohan Pate ja Pesisboys...en muista, mutta Voittokunnari on se biisi. Oli joskus ainakin huuto.netissä myynnissä.
- niy
Tuo on muuten hyvä kappale. Itteltä löytyy se vaan koneelta.
Koska toi kappale muuten on tehty? :P - on tehty
niy kirjoitti:
Tuo on muuten hyvä kappale. Itteltä löytyy se vaan koneelta.
Koska toi kappale muuten on tehty? :PTarkkaa vuotta en muista, mutta olen kuullut sitä pesispeleissä tosiaan jostakin -97 tai -98 lähtien. Välillä sitä ei soitettu ollenkaan täällä omalla kotipaikkakunnallani, mutta ainakin viime kesänä sitä taas kuuli.
- Minä
Onneks ei löydy Popedan levyltä :)
Ihan jees biisi, mut ei Popedamainen..
Makunsa kullakin - mie vua
mitenkäs ne sanat männöö siinä piisissä?
- -->
kertosäkeessä jotain tällästä:
oolee olee olee (vihellystä)
kantaremmi vaatii voittokunnarii, voittokunnarii, voittokunnarii x2, (sen jälkeen jotain, mitä en muista)
- Anonyymi
Todella heikko sanoitus. Osoittaa, ettei äijä ymmärrä lajista yhtään mitään. Tyhjästä on tilaaja maksanut, todellakin tyhjästä. Saisi vaipua unholaan jo koko renkutus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742912
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191498
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249