Onko Tampereella yhtäkään keppihevostallia? Omistan yhden kepparin, ja etsin tallia joka pitää tunteja, järjestää kisoja ym. Sen pitäisi sijaita TAMPEREELLA! Löytyykö?
Keppihevostallit
9
762
Vastaukset
- ???
Mikä on keppihevostalli??
- Dora ja Turri:)
Se on talli jossa on kepeistä ja niiden päässä sukkahousujenpää täyttettynä esim.sanomalehdillä...niitä on sitten monta ja niille tehdään talli.....siellä saattaa sitten käydä ihmisiäkin............
- ihahhaa
Keppihevostalli on talli, jossa on keppihevosia.
Aivot käyttöön. - kepparitalli
Hä ettekö te tiiä mikä on keppihevostalli!!!Mulla on kepparitalli, jossa järjestän kisoja leirejä ja tunteja, mutta asun nurmijärvellä.Käykää sivuillani www.khtriemukaari.suntuubi.com/ .
- kepparitalli vantaal
Hei, Itä-Vantaalla http://khtuusikuu.suntuubi.com/ järjestää tunteja ja leirejä. Tulkaa tunneille kokeilemaan.
- keppari
haloo mulla on kepparitalli tampereella mutta en saa pitää vielä tunteja kuin tutuille . sori
- mina'
mä etin kepparitallia jostain lähelt kiuruvettä
- ooiooooooona
Meillä on teidän lähellä talli jossa on kerran viikossa kisat kaikille oma tarha ja karsina myös ruoka harjat suitset riimu loimi ja korvahuppu ne on ammattilisen tekemät nne varusteet ja meiltä saa vuokrata puoliksi oman keppihevosen kaikki hevoset täällä on ammattilaisen tekemät tallissa on 10karsinaa satulahuone kahvila harjat meidän talli pitää tunteja
- oooiiiooooooo
Tervetuloa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622542
- 681752
- 241567
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076