Niitä cocis tölkkejä???????
Missä jaetaan???
9
588
Vastaukset
- ei tietoakaan
Festareilla? Täällä Jyväskylän keskustassa jakoivat niitä jossain.
- ...
helsingissä ainakin eilen ja tänään asemalla (mikonkadun puolella)
- heartagramgirl
... kirjoitti:
helsingissä ainakin eilen ja tänään asemalla (mikonkadun puolella)
Mä sain espoosta,yheltä Essolta. Siellä niitä myytiin six(sixsix)packeissa.Hehee...mul on taas hauskaa. :)
- lavs
heartagramgirl kirjoitti:
Mä sain espoosta,yheltä Essolta. Siellä niitä myytiin six(sixsix)packeissa.Hehee...mul on taas hauskaa. :)
Oman kunnan kaupasta. Pullona, tölkkiä en ole vielä saanu.
- Nina
Helsingin seudulla niitä(pulloja ja/tai tölkkejä) myydään kaupoissa ja huoltsikoilta, mutta kun en siellä päinkään asu...niin missä muissa suomen kaupungeissa niitä myydään?? Harminpaikka ettei sukulaisia tai kavereitakaan asu siellä, olisi niin ihanaa saada semmonen cocis puteli...
- HeartaBoy
No mä ainaki ostin Forssan City Marketista....
- sentään
vähän mä nauran teille!! buahhahhahhahhaaaa!!! Pöljät, niitä myydään kaikissa tavallisissa elintarvike kaupoissa!! Tulevat tai siis tulivat juuri myyntiin....
- him_goddess
Tarviiko sitä kuitenkaan ilkeilemään ruveta??
- tuol on pari
tuol sivuil oli kaks, yks avattu ja avaamaton myynnis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803