Hei!
Onko ketään, joka ihan tosissaan haluaisi ja voisi lähteä Santiago de Compostelan pyhiinvaellusreittiä kulkemaan, mielellään koko matkan (n.750 km, 1-1,5 kk) ehkäpä ensi keväänä? Ei välttämättä niin, että joka päivä pitäisi yhtä matkaa kulkea, mutta suunnittelu ja matkat sinne olisi kiva jonkun kanssa yhdessä tehdä, katsottaisiin sitten, miten edetään.
Olen 29-vuotias nainen, ko. vaelluksesta kauan haaveillut, ole sinä nainen tai mies, täyspäinen ja kohtalaisen kuntoinen, kiva jos vaelluksen henkinen/hengellinenkin puoli olisi sinulle tärkeä!
Johanna
Santiago de Compostelaan
3
605
Vastaukset
- vaeltaja
Hei! Onko totta ettei kenelläkään muulla ole tuota sinun haavetta. Minullakin se on ollut jo muutaman vuoden. Olen sinua parikymmentävuotta vanhempi nainen, mutta haaveeni olisi tarkoitus toteuttaa lähivuosina. ruskatuska@hotmail.com
- Vaeltaja
Hei!
Minä suunnittelen koko reitin kävelemistä ensi keväänä. Olen kerännyt infoa, hankkinut varusteita ja muutenkin valmistautunut. Olen periaatteessa aikonut lähteä yksin, mutta en pane pahakseni, vaikka ainakin osittain kulkisin toisenkin kanssa. Olen viisikymppinen, hyväkuntoinen, mutta matkan tarkoitus on kuitenkin etupäässä siellä henkisellä ja hengellisellä puolella. Terveisin peregrina@luukku.com - Santiagon unelmat...
..ollut haaveena lähteä tekemään samainen vaellus.Tosin kesälomani puitteissa...siis max4vko.Olen 35 mies ja kunto kyllä kestää...harjoitellut vuoden päivät hankkien pohjakuntoa.Otahan yhteyttä niin toteutetaan vaellus.greef@suomi24.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742962
- 682837
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 261602
- 201600
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269