Miksi Te jehovalaiset ette vietä joulua, mutta kuitenkin syötte jouluruokia?? Eikö se ole kaksinaismoralista?
Miksi toinen aviopuoliso voi olla jehova´ja toinen ei?
Miten tässä tapauksessa esim lastenkasvatus?
T. ex jehova, nyk Muslimi
Joulu ja Joulun vietto, Jehovalaisuudessa
14
1075
Vastaukset
- cheers
Mitä ovat nämä 'jouluruoat' joista puhut? Kinkkua kenties? Jos syön kinkkua sattumanvaraisesti ympäri vuotta, niin miksi minun pitäisi paastota Joulun yli? Jos kinkun syöminen joulukuussa on mielestäsi Joulun viettämistä, niin se on sinun ongelmasi.
Kyllä se Teiltä jehovilta ns. joulunviettoa on, jos aattoiltana ostatte jouluruoat ja syödä mussuttelette niitä!! Ja mites alkoholinkäyttö? Jehovillehan ns." kohtuukäyttö" on sallittua!
Sitten tupakointi on kiellettyä!
Aika oudot tavat?- Hyvä Sylvi
Eipä ihme, että olet leiriä vaihtanut, jos näin suuret ja tärkeät asiat sinun mieltäsi painavat.
Ryhdytkö seuraavalti hinduksi, kun huomaat saaneesi eineslootasta sikaa sisuksiisi, tai äitee tarjoaa käynyttä marjamehua?
Entäpä jos siellä paratiisissa ei olekkaan niin monta neitsyttä?Suomi on vapaa maa ja jokainen saa sanoa oman mielipiteensä, niin tekin Jehovat, vaikkette kunnioitakaan valtiovaltaa!! Jaappa tytttö lehtisiä vain ovelta ovelle! Ja niistähän pitää vielä maksaa, että teistä eroon pääsee!!
- Hyvä Sylvi
shamil kirjoitti:
Suomi on vapaa maa ja jokainen saa sanoa oman mielipiteensä, niin tekin Jehovat, vaikkette kunnioitakaan valtiovaltaa!! Jaappa tytttö lehtisiä vain ovelta ovelle! Ja niistähän pitää vielä maksaa, että teistä eroon pääsee!!
Huuhaata joka sana. Ensinnäkään en ole JT, toiseksi en ole tyttö, kolmanneksi en ole koskaan maksanut penniäkään todistajien kirjallisuudesta ja meillä heitä ei asu, joten olen myös eroon päässyt.
Sen lisäksi et näytä todella nauttivan tämän vapaan maan sananvapaudesta, kun tunnut noin pahastuneelta.
Kaiken huippuna on väitteesi, että JT:t eivät muka kunnioita valtiovaltaa.
Tavaa uudestaan aikanaan saamasi opetukset ja lakkaa valehtelemasta.
Ilmeisesti ryhdyit muslimiksi, koska teille on valehteleminen ja toisin uskovien tappaminen sallittua, jopa suotavaa... Hyvä Sylvi kirjoitti:
Huuhaata joka sana. Ensinnäkään en ole JT, toiseksi en ole tyttö, kolmanneksi en ole koskaan maksanut penniäkään todistajien kirjallisuudesta ja meillä heitä ei asu, joten olen myös eroon päässyt.
Sen lisäksi et näytä todella nauttivan tämän vapaan maan sananvapaudesta, kun tunnut noin pahastuneelta.
Kaiken huippuna on väitteesi, että JT:t eivät muka kunnioita valtiovaltaa.
Tavaa uudestaan aikanaan saamasi opetukset ja lakkaa valehtelemasta.
Ilmeisesti ryhdyit muslimiksi, koska teille on valehteleminen ja toisin uskovien tappaminen sallittua, jopa suotavaa...Oleppa sitten Sylvi tai Silvo, se on mulle sama!
Mitäs sitten näillä Jehovansivuilla etsiskelet, jos oppi ei kiinnosta! Mene poika valtakunnansalille, niita löytyy joka paikoista, ja siellä sinuia opastatetaan!
Mistäs tiedät valehtelenko vai en, jos et ole Jehova, etkä oppeja tunne. Ps. En ole koskaan tykännyt laatikkoruoista ja käyny marjamehukaan ei iske. Parempaa on minttutee!! Ei mulle äiti enää omia ruokia laita, itse ne täytyy tehdä ja voin lukutaitoisena aina katsoa tuoteselosteesta, mitä tavara sisältää!
Liity sinä poika vain Harmagedonin porukkaa, jos tulet siellä tyytyväiseksi, voin ajatella kääntymistä hinduksi!
Allahu Ahkbar- Hyvä Sylvi
shamil kirjoitti:
Oleppa sitten Sylvi tai Silvo, se on mulle sama!
Mitäs sitten näillä Jehovansivuilla etsiskelet, jos oppi ei kiinnosta! Mene poika valtakunnansalille, niita löytyy joka paikoista, ja siellä sinuia opastatetaan!
Mistäs tiedät valehtelenko vai en, jos et ole Jehova, etkä oppeja tunne. Ps. En ole koskaan tykännyt laatikkoruoista ja käyny marjamehukaan ei iske. Parempaa on minttutee!! Ei mulle äiti enää omia ruokia laita, itse ne täytyy tehdä ja voin lukutaitoisena aina katsoa tuoteselosteesta, mitä tavara sisältää!
Liity sinä poika vain Harmagedonin porukkaa, jos tulet siellä tyytyväiseksi, voin ajatella kääntymistä hinduksi!
Allahu AhkbarKuka sanoi, että olen poika?
Kun sanoin, etten ole tyttö, tarkoitin, että yli 50v. nainen ei ole enää tyttö.
Sinä pelaat kiihkoissasi vain omilla harhaisilla mielikuvillasi...
Voi onnetonta. Hyvä Sylvi kirjoitti:
Kuka sanoi, että olen poika?
Kun sanoin, etten ole tyttö, tarkoitin, että yli 50v. nainen ei ole enää tyttö.
Sinä pelaat kiihkoissasi vain omilla harhaisilla mielikuvillasi...
Voi onnetonta.Nyt keitän vain kahvia keittimellä. Joo, tullaanpa me sitten vainb omilla uskoillamme autuaiksi!!!
Sinä sinun...
ja Minä minun...
Hauskaa kesää sinulle!!!
Kuka ikinäkin siellä lienetkin, tiedät varmaan sen: Mitään pahaa tekia, Levotn prinssi täällä odottaa
Inshallah
- Jari-Jt
Kaksinaismoralismista on kyse vain siinä tapauksessa, jos tietyt ruokalajit ovat sellaisia, että niiden syöminen katsotaan Joulun vietoksi.
Ikäänkuin possun reittä ei saisi syödä koska se on 'Joulu kinkkua'. Aivan pehmeepäinen käsitys.- fraktioita
saa ottaa, vaikka ne ovatkin veren osia. Aivan pehmeäpäinen käsitys.
- theos
Mikä ihme saa JT:n kääntymään muslimiksi?
Sain koraania lukemalla sisäisen rauhan, paastoan, rukoilen, ei enää ahdistavaa jehovan uskoa. Allah antaa minulle syvän rauhan, hän parantaa haavani. Voin olla se mikä olen.
- theos
shamil kirjoitti:
Sain koraania lukemalla sisäisen rauhan, paastoan, rukoilen, ei enää ahdistavaa jehovan uskoa. Allah antaa minulle syvän rauhan, hän parantaa haavani. Voin olla se mikä olen.
Voisitko rukoilla allahia, että hän pistäisi uskonveljesi ojennukseen ja antamaan rauhan meille vääräuskoisille. Vai onko tuo Jumalasi samanlainen sairas perverssi massamurhaaja ja verenhimoinen hirviö, kuin kristinuskon Jumalakin on?
theos kirjoitti:
Voisitko rukoilla allahia, että hän pistäisi uskonveljesi ojennukseen ja antamaan rauhan meille vääräuskoisille. Vai onko tuo Jumalasi samanlainen sairas perverssi massamurhaaja ja verenhimoinen hirviö, kuin kristinuskon Jumalakin on?
Islam on rauhan uskonto, eikä ole minun syyni, jos joku fanatikko tulkitsee sitä väärin! Koraania voi lukea väärin niinkuin pirukin lukee Raamattua.
Jehovissakin on niitä, jotka eivät enää noudata oppeja, mutta roikkuvat kirkossa väkinsin mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481