Märät sukat ja saappaat

HT10

Tykkään kävellä luonnossa vesistöjen ääressä farkut, paksut villasukat ja kumpparit jalassa. Mä tapaan kokeilla onneani ja kahlata rantakaislikossa pikku hiljaa syvemmälle niin, että vesi lopulta ylittää saappaan varren ja saapas hörppää vettä ja sukat kastuu. Tuntuu aika jännältä ja kiihottavalta. Lopuksi yleensä mulahdan oikein kunnolla, niin että saappaat täyttyy vedellä ja sukat ja farkunlahkeet kastuu läpimäriksi.

6

4239

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • le chameau

minulla on samat intohimot ja usein yritän saada vaimonikin mukaan leikkiin ja joskus onnistunkin. On tosi kiihottavaa kun nainen kahlaa aina vaan syvemmälle ja pitkävartiset saappaat on siinä ja siinä hörppäämässä vettä!
      Mistä saisi ostaa tosi pitkävartisia tavallisia saappaita? sekä miesten että naisten mallia!
      Tietääkö kukaan kahlailu ja mulkkaus sivuja netissä. Saako Hunter-saappaita mistään Suomessa?
      Terv. Kontiot ja Aiglet

• joku vaan

Itse pidän ihan samasta harrastuksesta. Hauskinta on, kun märästä kumisaappaasta kuuluu joka askeleella hölskyvä ääni.

• Tupuna

Olen tykännyt pienen ikäni mulkata kumpparit. Punaiset hait on parhaat, on kaapissa valkoiset kontiotkin. On käsittämättömän jännää kahlata puroissa ja suolla kunnes viileä vesi lirahtaa saappaaseen. Hölskyvät kumpparit jaloissa on myös kiva ajaa autoa ja käydä vaikka automaatilla tankkaamassa. Pikku tyttönä mulkattiin naapurin likkojen kanssa jatkuvasti ja se jäi "päälle". Nyt on kiva läträtä kotonakin esim. pesutuvassa tai siivotessa. Himonsa kullakin...

• pun kontio

hieno kirjoitus, mulkkaaminen on todella kiihottavaa ojissa, puroissa ja suihkussa, on kiva kävellä saappat täynnä viileää vettä
        terv. TIINA kolmet saappaat

• Hai-plus

Ajattelin tässä jonain päivänä lähteä purolle vaimon paksut puuvillasukkahousut farkkujen alla ja kumisaappaat jalassa. Miltähän tuntuu kun viileä vesi kastelee sukkahousujen kärjet? T. Hai-plus

• Kävin ostamassa uudet keltaiset Hai-saappaat, ja lähdin niillä ulos. Kävelin rannalla sen verran syvälle, että varret vielä riittivät, oli mukava seistä siinä kun sukat pysyivät kuivina. Sitten ohi meni isohko vene, ja aallot löivät melkein polveen asti. Saappaihin meni vettä, ja farkutkin olivat jo märät, siispä vain syvemmälle ja uimaan niin, että hupparikin kastui. Ihan mahtava fiilis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5640
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2477
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      269
      1812
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1707
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1546
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      24
      1464
    7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1291
    8. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      334
      1260
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      343
      1242
    10. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1235
    Aihe