Suositelkaapa edullista kilpailuihin kelpaavaa ilma-pistoolia. IJ-46 piti hylätä kun vasuria ei saanut, Brno TAU-7 olisi seuraava ehdokas mutta onko muita vaihtoehtoja?
Edullinen kilpa ilmapistooli
5
15514
Vastaukset
- ampuja
Kannattaa katella käytettyjä paineilma tai co2 aseita. About 400e luokassa löytyy hyviä laatumerkkejä, joilla ampuu loppuelämänsä. Fwb, Steyr, Morini esimerkiksi.
- Ampuja
Tuo Brno TAU-7 on ihan hyvä ase tarkkuusammunnan aloittamiseen, mutta siihen pitää varautua että Pm ja Sm kisoissa alkaa ominaisuudet aseesta loppumaan.
Oletteko katsonut Gamo Compactia? Se on muistaakseni samaa hintaluokkaa kuin TAU-7 ja suunnilleen yhtä hyvä ase (ainakin minun mielestäni) , mutta se toimii puristeilmalla ja TAU-7 toimii Co2:lla.
Suosittelen kumminkin katsomaan käytettyä asetta, esim. Hämmerli, Steyr, Morini, Feinwerkbau ja Matchguns. Itse ostin vuoden ampumisen jälkeen (parivuotta sitten) Heti ensimmäiseksi aseeksi Hämmerli AP40 ja se ainakin vielä tuntuu hyvältä.- Huviampuja
Mistä noita käytettyjä ilm.pistooleita voi ostaa?
- ilmapistooli_
Kyllä se TAU-7 on hyvä ase. Säädettävä kahva on hyvä, vaihdettavat jyvä hahlolevy ja painot piipussa ovat ehdottomat. Tuskin sitä ampumalla loppuun saa...
- avu
Osta käytetty paineilma-ase.
Tämä malli yleinen nykyään.
Lataaminen ei vaadi voimaa.
Aseen lisäksi tarvitset myös pumpun jolla
saat paineen säiliöön.
Kysy Taipalukselta tai Aseliike Rantaselta
käytettyjä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813