Olisiko kukaan halukas lähtemään parikymppisen nuoren naisen mukaan vaeltamaan tai tekemään ihan pieniäkin retkiä? Ajankohtaa ja paikkaa en ole vielä miettinyt, jos nyt ensin joku ilmoittaisi halukkuudestaan, niin suunnitellaan mieluummin yhdessä. Asun tällä hetkellä Lapissa, joten kulkeminen tuntureille ym. on helppoa.
retkille mukaan?
6
1498
Vastaukset
- nalle
Hei!Pistähän mailiosoiteesi,niin katsotaan koska ja minne mahdolisesti.T.Mies
- neitokurki
Haluaisin tietää myös jotain sinusta ennen kuin teen valintani. Osoite on neitokurki@rovaniemelainen.com.
- Matkamies
Minä olen halukas lähtemään kanssasi vaellusretkille. Aluksi kannattaa tehdä lyhyitä retkiä. Suunnitellaan matkat yhdessä. Olen 35-vuotias mies myös pohjoisesta.
- neitokurki
Jos haluat tarkempia tietoja minusta, niin laita viestiä tulemaan osoitteeseen neitokurki@rovaniemelainen.com. Oletko mistä päin Pohjois-Suomea?
- neitokurki
Laita vain viestiä tulemaan sähköpostiini, jos haluat. Lyhyet retket aluksi sopivat vallan mainiosti minulle. Olisin kiinnostunut lähtemään retkelle ja pitemmällekin vaellukselle!
- palomiess
Erähossaan nyt vkn loppuna? big77@suomi24.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742872
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171629- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239