Moi! Olen ettinyt kirjakaupat ja ostoskeskukset ympäriinsä mutten ole löytänyt vanhaa kunnon kiinanshakki-pelilautaa. Meinaan siis sellasta mis on oikeen lasikuulat ja pelilauta pahvia..Ei mitään rimpulaa puulautaa ja kimbletyylisiä nappuloita (ei millään pahalla, Kimble!) Onko ainut toivo isoäidin vanha lauta, johon tarvii pyydystää uudet kuulat? Kiitti jos joku viittii heittää jotaa mist vois sen ostaa!
Wanhanajan KIINANSHAKKI!!!
3
2813
Vastaukset
- Roglozko
epra@kolumbus.fi
jos suomesta saa niin tää kaveri tietää. se on kiinan shakki puuhahenkilö - Jew
Ainakin välillä löytyy Halpa-hallista ja joskus taas Tiimasrista ja milloin mistäkin vastaavasta kaupasta.
- bmmmm
No en kyllä oo nähny kuula pelii enään mistään mummolas on sellanen mut kaupois ei :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107010- 954511
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524237Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492579
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191862