Kuka haluu Green Dayn SUOMEEN??? Mä ainakin haluun!!!!!
kuka kannataa...??
13
567
Vastaukset
- American idiot
Hyvä whatsername, aika moni haluaa Green Dayn suomeen, mutta ne eivät ole tulossa, lukisit aijempia keskusteluja!
- Whatsername...
Mä oon kuullut huhuja et ne ois tulos ens kesänä...
- risupää
Whatsername... kirjoitti:
Mä oon kuullut huhuja et ne ois tulos ens kesänä...
oot nää huhut kuullu??
- Punk-Rock
vastaanpa nyt sun kysymykseen.. :D
joten:
tottakai, ois siistiä jos ne tulis... mutta, ei kuulemma oo ainakaan tänä vuonna tulosa...
billie joe:han oli sanonu et ne ois tullu uuestaan, mutta se ei oo niistä kiinni...
toivotaan että ne tulis.. :)- Whatsername...
niinpä..mä niin haluisin nähä ne...mist muuten tiiät et se(Billie) on sanonut niin??
- Jepari
Toi on toi sama lista, joka on kiertänyt joka ikisessä paikassa, missä on GD mainittu vaikka vain sivulauseessa ohimennen. Mutta voin sanoa, ettei tosta listasta ole oikeesti mitään hyötyä, koska kukaan ei laita siihen oikeeta nimeään jne. Se pitäs oikeesti saada joku kunnollinen adressi tehtyä eikä mitään tollasta ... paskaa.
- magnoliah
joo olishan se ihan mukavaa että Green Day tulis Suomeen sen verran pidän siitä...
- Whatsername...
Oisko kukaan Green Day fani halukas vaihtaa mun kanssa Mese osotetta??
- mie....
joo mie voin vaihtaa meseoson siu kaa:)
- Whatsername...
mie.... kirjoitti:
joo mie voin vaihtaa meseoson siu kaa:)
elikkä mun mese ossa ois sit toi japnanen@hotmail.com sun ossa??
- americanidiot
Mä oon oottanu et saisin tietää et tuleek se suomeen!! olis tosi kivaa nähä ne tääl!!
- Sally.C
Aika moni haluis, mut ei me oikee voida siihe vaikuttaa. Ne tulee joskus, jos tulee. Btw, mä oon sit "Sally." päätin vaa rekisteröityy. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358