Näin tuossa XJ:n jossa se keulakatti oli asennettu varmaan ainakin n. 30 cm keulasta tuulilasiin päin. Onko tämä joku uusi trendi tai lain vaatima "turvallisuuspykälä ?
Keulakissa keskellä konepeltiä ?
3
1011
Vastaukset
- ......
Se on aika kinkkinen asentaa eteen, eli joku on hieman säästänyt vaivojaan ;)
- sammeli
Uus korisessa xj:ssä(x350) on kissan asennus reikä koneppellin sisäpuolella siirretty hieman kauenmaksi konepellin reunasta jalankulkijoiden turvallisuuden vuoksi mutta ei nyt ihan 30 cm
- jokujoku
sammeli kirjoitti:
Uus korisessa xj:ssä(x350) on kissan asennus reikä koneppellin sisäpuolella siirretty hieman kauenmaksi konepellin reunasta jalankulkijoiden turvallisuuden vuoksi mutta ei nyt ihan 30 cm
Olen minäkin nähnyt tuon Jagen, jossa kissa on keskellä konepeltiä. Vanhempi auto on kyseessä, oliskohan X300 vai XJ40, olen nähnyt vain liikenteessä pari kertaa vilaukselta. Täytyy kyllä sanoa että on aika karsean näköinen, anteeksi vaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299