tylsä aloitus.... mut mut minkäs voit...:)))
Huomenta.....
32
1037
Vastaukset
- AMR-52
..siul BB. eihä tääl aamuvirkkuloi paljo näy...
kaik nukkuut puolil päivin nyt ko loma viel pääl.. eiköhä tääl ala porukka kasaantumaan,ennenko Åbo Domkyrka kajauttaa puolipäivän gongin...))))) tää nyt lykkää erroria.... ankee aamu vettä satelee....
nyt tule mitään.... äsken error ja nyt sit että olet jo viestin lähettänyt... mut en kyl mitään mielestäni läpi saanut....Antza huomenta ja lintalle hali...:)))
- AMR-52
...voi paksusti, enkä miekään just nälkään kuole..)))))
- quistis
aloitus kuin aloitua:o)))
- Brunet.. ejk
pirteää aamua myös sulle:))))
- AMR-52
...Quuuu..))))) mitä sie oot loman aikan puuhant.?? toivottavast mänt hyväst ..)))
- quistis
Brunet.. ejk kirjoitti:
pirteää aamua myös sulle:))))
silmiin;o)
- quistis
AMR-52 kirjoitti:
...Quuuu..))))) mitä sie oot loman aikan puuhant.?? toivottavast mänt hyväst ..)))
nopeesti loma on menny:o) Mä olen laittanu kotia juhlakuntoon...Olenks mä tehny lomalla mitään...voihan..en kai:o(
quistis kirjoitti:
silmiin;o)
sähän eilen vähän taisit huppelis olla.... onko kankkunen koskeeko päätä....:)))))) oksettaako... kävikö yrjö kylässä.... heh....
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
sähän eilen vähän taisit huppelis olla.... onko kankkunen koskeeko päätä....:)))))) oksettaako... kävikö yrjö kylässä.... heh....
huppelissa ja paljon väsynyt....Ei ole kankkusta ja ei tullu ykä käymään..Se tietää et mä en pidä siitä:o))
- AMR-52
quistis kirjoitti:
nopeesti loma on menny:o) Mä olen laittanu kotia juhlakuntoon...Olenks mä tehny lomalla mitään...voihan..en kai:o(
..toivon kovast, et se Pekko pittää sanansa,
mut eihän sekään tietyst Ukko-Ylijussi oo...))) - quistis
AMR-52 kirjoitti:
..toivon kovast, et se Pekko pittää sanansa,
mut eihän sekään tietyst Ukko-Ylijussi oo...)))tyytyväinen ...Pääasiassa et ilmasa on happee ja pystyy hengittämään;o)))
quistis kirjoitti:
huppelissa ja paljon väsynyt....Ei ole kankkusta ja ei tullu ykä käymään..Se tietää et mä en pidä siitä:o))
en mäkään ykästä pidä.... epämiellyttävä kaveri.... yök...:))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
en mäkään ykästä pidä.... epämiellyttävä kaveri.... yök...:))
viikonloppu meni???
quistis kirjoitti:
viikonloppu meni???
tytön kanssa.... ens vkl mulla onkin vp.... silloin ei ole rauhallinen.... taidan lähteä tuulettumaan...:))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
tytön kanssa.... ens vkl mulla onkin vp.... silloin ei ole rauhallinen.... taidan lähteä tuulettumaan...:))
tiedossa...:o)))))))))))))))))
quistis kirjoitti:
tiedossa...:o)))))))))))))))))
jos osaan ton alkomaholin kanssa olla taas kohtuullinen.... olen nääs aikamoinen loppasuu....:))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
jos osaan ton alkomaholin kanssa olla taas kohtuullinen.... olen nääs aikamoinen loppasuu....:))
se vaan maistuu.....Onneksi ei hurjan usein;o)))
quistis kirjoitti:
se vaan maistuu.....Onneksi ei hurjan usein;o)))
usein... johan sitä rahat loppuu jos usein läträä.... mut voipi olla että en minnekään lähde.... riippuu kai mielialasta...:))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
usein... johan sitä rahat loppuu jos usein läträä.... mut voipi olla että en minnekään lähde.... riippuu kai mielialasta...:))
jos viihteelle mennään ikävää pitämään;o)))
quistis kirjoitti:
jos viihteelle mennään ikävää pitämään;o)))
käy niin että mulla ei olis hauskaa....:)))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
käy niin että mulla ei olis hauskaa....:)))
mut viimeaikoina olleet vitsit vähissä:o(
quistis kirjoitti:
mut viimeaikoina olleet vitsit vähissä:o(
kyllä se siitä taas lähtee pikkuhiljaa... eikös niin... mullakin nyt ainakin tää viikko vp... sit uus hoidettava tulee... täytyy nyt miettiä miten tän kuukauden pärjää... kääk... Voipi olla ettei tässä viihteelle edes viitsi...
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
kyllä se siitä taas lähtee pikkuhiljaa... eikös niin... mullakin nyt ainakin tää viikko vp... sit uus hoidettava tulee... täytyy nyt miettiä miten tän kuukauden pärjää... kääk... Voipi olla ettei tässä viihteelle edes viitsi...
jaksa...Sehän on aikas energiaa vievää puuhaa:o))
quistis kirjoitti:
jaksa...Sehän on aikas energiaa vievää puuhaa:o))
vie todella.... mut ku saa levätä jaksaa taas....:)))
- quistis
sänky houkuttelee mua niin.....Kuiskii et tuu tänne,tuu tänne:o)
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
tuun...tuun.....;)))
tahtoiskin...;o)))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
nukkumaan.....:))))
tytär tuli kattoo tohon jotain kauhuleffaa...:o)
quistis kirjoitti:
tytär tuli kattoo tohon jotain kauhuleffaa...:o)
kivaa.... mun kans pitää häippästä... siivous kutsuu mua houkuttelevasti.....:))))))heips....
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202235- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221304- 851264
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261074Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel661018Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906