seeprahiiri

hiirulainen

Näin tosi veikeän otuksen, seeprahiiren.Ovatko vaikeita hoidettavia?Kauanko elävät?Onko täällä seeprahiiren omistajia?
Kaikki tieto seeprahiiristä olisi tervetullutta.Nettiosoiitteita, kotisivuja tms...T. Hiireen Hurahtanut

7

1979

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johanna S
      • Karina K.

Nykyinen Suomen näyttely- ja lemmikkihiirten nettisivut ovat www.hiiret.fi. Hae sieltä osio Seeprahiiret. Suomessa on tällä hetkellä vain 1 virallinen kasvattaja, itsekin olen aloittelemassa näiden kanssa.

• Josefiina :-)

Moikka! Kyselit, että onko seeprahiiret vaikeita no ei ole. Hieman vikkelämpiä kuin tavalliset hiiret, mutta muuten aika samanlaisia. Sopii hyvin aikuisillekkin niin kuin nuorillekkin. Ei alle 9 vuotiaiden lemmikki. Snllän sivuilla hirveesti tietoa ja kaikki tarpeellista jos haluat keskustella lisää tule sivuilleni osoitteeseen: www.seeprahiiret.suntuubi.com. Kiva jos viestistäni oli sinulle apua!

Terkuin: Onnellinen seeprahiiren omistaja. :-)

• Myöhässä

Aloitusviesti on 10 vuotta vanha :D

• Josefiina <33

Moikka! Mulla on itselläni kolme seeprahiirtä, kaksi naarasta ja yksi uros. Tietenkin tytöt eri häkissä kuin poika. :) Seeprahiiret eivät ole vaikeita hoidettavia paitsi jos niille tulee eripuraa... :( Ne elävät kolmesta viiten vuoteen. Ne eivät haise ja häkki on helppo pitää puhtaana. Vaikeampia kuin tavalliset hiiret koska tapaa tulla helpommin puutstauteja yms. Ihania ovat, mutta jos haluat helpon lemmikin jota ei tarvitse kuskata lääkärin ja ihmetellä mikä vaivaa niin suosittelen paremmin kesyhiirtä kuin seeprahiirtä, koska seeproilla on enemmän tuntemattomia vikoja kuin kesyhiirillä. :) Mutta jos olet oikein kiinnostunut seeproista niin ota kunnolla niistä selvää ja hanki muutama. Urokset ovat omasta mielestäni mukavampia kuin naaraat. Käsikesymmiksi mielestäni tulevat! :) :) :) :) :) :)

• ClairAtt

Minulla oli 2 seepra hiirtä ne ovat helppoja hoitaa mutta niiltä murtuu helposti luita niinkuin minun toiselta se hyppäsi terrassa olevasta mökistä siis katolta ja siltä murtui lonkka kuoli siihen sitten

• illlaa

Täällä yksi kasvattaja www.nuoristouneichvarvas.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2845
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2723
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1802
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1610
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1422
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1277
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe