Alma Atysta Urumtsiin junalla

reissusälli

Olen tässä suunnittelemassa matkaa:
Helsinki-Moskova-Alma Aty, Kirgiisia, lentäen.
Alma Atyssa muutama päivä ja sieltä junalla Urumtsiin, Kiinaan. Onko kukaan tehnyt tuota junamatkaa? Ja Urumtsista vielä junalla Pekingiin.
Matka tapahtuisi ensi touko-kesäkuussa. Idea tällä matkalla olisi nämä junat. Olen käynyt Länsi Kiinassa ja Pekingissa muutamia kertoja. Joten matkalla ei tarvisi pysähtyä noissa kaupungeissa kuin vähän levätä, käydä suihkussa ja pesettää vaatteita.

2

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tanechka

Vinkkejä en osaa antaa kun en ole itse käynyt, mutta haluaisin kyllä käydä. Ja ainahan sitä voi tulla soppaa sekoitelemaan vaikkei kokata osaiska :)

Kartasta hätäisesti katsottuna näyttäis, että loogisin yhteys tuonne Urumtsiin olisi suoraan Alma-Atysta. Olisi tosin harmi jättää upealta kuulostava Kirgiisia välistä kun tuolla päin kerran on! Mulla on ainakin tehtävälistalla vaellusreissu Kirgiisiaan ;)

Lennot Alma-Atyyn on helppo järjestää,
      tsekkaa vaikka http://www.polets.ru . Toivottavasti joku osaa antaa tarkempia vinkkejä junista.

Olis upeeta saada matkakertomus reissun jälkeen meille Sputnikkiin Venäjän (ja entisen Neuvostoliiton :) ) omatoimimatkailijoiden nettisivuille http://www.venajaseura.com/sputnik
      Upeita suunnitteluja!

• reissusälli

Kiitti hienosta vastauksestasi. Olen junafriikki kaveri ja siksi tämä junamatka. Olen viisi kertaa matkustanut Helsinki-Peking Siperian halki meno-paluu ja kerran Vladivostokiin. ( olen osan tehnyt työmatkoina). Joka kerta tuo junalla Siperian "ylitys" on ollut mahtava kokemus! Kirjoitit, miksi en pysähdy Kirgiisiassa kauempaa? Olen myös suunnitellut pelkästään matkaa sinne, mutta silloin menen Peter Panin matkalle. Mutta teen tuon junareissun kuitenkin ensin. Motto tälle matkalle on: matkustan sosiaalidemokraattisesti, tärkeintä ei ole päämäärä, vaan LIIKE!! :-) Ja mielelläni kirjoitan matkaraportin, kun tulen takaisin. Jos joku haluaa Siperian junamatkoista kysellä, osoitteeni on unckle_ben@suomi24.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2522
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe