Mielestäni hanna pakarinen on epäaito teeskentevä "artisti".Millään muulla tavalla hän ei olisi päässyt levyttämään kuin idollis kautta . Suomessa pääsee nykyjään kaiken näköinen sonta läpi . Ei voi kuin ihmetellä !!
Hanna sukkaa
PIENTÄ TASOA SUOMEEN
3
561
Vastaukset
- Hanna-fani
Moi. Hanna on Just Paras laulaja..Hanna osaa laulaa todella hienosti.Olise ihan hyvin Hanna voinnut saada levy sopimuksen,vaikka ei oli mennyt idolsiin.Pitääkö aina vertailla idols kisoihin? *vihainen*
- ___
Valitettavasti pakko myöntää, että Hanna on levyttänyt jo ennen Idolsia. Idolsin kautta hän vain tuli tutuksi ja näin ollen myy kultaa.
- qäö
Minä ainakin olen sama mielttä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358