Selailin juuri Konneveden keikan kuvia . Hanna Pakarinen on selvästi ottanut mallia loppuajan Elviksestä . On tainnut tyttö olla ruoka-aikoina kotoana ja vähän ylikin!! Ei tommoisessa kunnossa pitäisi esiintyä . Hannan seuraava levyn nimeksi tuleekin when i eat all of pitsa`s at the same time in pitsa hut ! Ja nimikko biisi Jalan jäljillä Elviksen . Muuten hyvä mutta hän on nainen tai ainakin luulen niin ..
Hannan siisti vartalo?
16
6283
Vastaukset
- Ankoku-no-tsuki
Siis sairasta että ihmiset eivät voi antaa toisten olla juuri semmoisia kun ovat. Jos Hannaa ei haittaa ni mitä v***n väliä sillä on onko tullut kiloja vähän lisää!!! Haloo ei kaikkien tarvitse näyttää anorektikoilta ollakseen kauniita. Vai että ei esiintyä enää saisi, koska on tullut muutama kilo lisää säälittävää.
- Saikku
Hanna sananmukaisesti jyrää. On neiti sen verran tuhdissa kunnossa. Hyvä, kun ei ole anorektikko, mutta pientä itsekritiikkiä voisi harrastaa esiintymisvaatteiden suhteen. Napapaidat voisi jättää kaappiin, koska ei ole mukava katsella hyllyvää vatsaa, joka valuu housujen kauluksen päälle.
Kasvot toki ovat todella kauniit.- sitten
Katsele niitä kasvoja sitten, ei sitä tartte napaa tuijottaa, ei kenenkään napaa... Mua ei haittaa pätkän vertaa Hannan pyöreys. Söpöhän se vaan on juuri tuollaisena kuin on.
- nähtävillä?
sitten kirjoitti:
Katsele niitä kasvoja sitten, ei sitä tartte napaa tuijottaa, ei kenenkään napaa... Mua ei haittaa pätkän vertaa Hannan pyöreys. Söpöhän se vaan on juuri tuollaisena kuin on.
Haluaa nähdä Hannasta uusia kuvia..
- löytyy =)
nähtävillä? kirjoitti:
Haluaa nähdä Hannasta uusia kuvia..
- ei oo mikään ihan hoikka..
..näytti.. kirjoitti:
..kiitti linkistä!
Vikassa näyttää ihan ku ois raskaana.
- mie
ei oo mikään ihan hoikka.. kirjoitti:
Vikassa näyttää ihan ku ois raskaana.
HUOH
- LooveGroove
..näytti.. kirjoitti:
..kiitti linkistä!
Mä sitten inhoan ylikaiken tuollaisia typeriä ihmisiä jotka haukkuu ihmistä sen perusteella, että ei ole ehtinyt keikkailun yhteydessä muutakuin syödä! Siis, pitäähän Hannan jaksaa pomppia lavalla, joten bussissa se yleensä nukkuu ja syö jotain. ;) Ei Hanna voi sille mitään että keikkaa pukkaa niin paljon, ja Hanna varmaan haluaa vetää keikkaa ja nähä faneja.. Eli eipä ehi paljo urheilla varmaankaa, mitä ny, popmppia lavalla.. Hanna on ihanin ihminen!
- vaa
LooveGroove kirjoitti:
Mä sitten inhoan ylikaiken tuollaisia typeriä ihmisiä jotka haukkuu ihmistä sen perusteella, että ei ole ehtinyt keikkailun yhteydessä muutakuin syödä! Siis, pitäähän Hannan jaksaa pomppia lavalla, joten bussissa se yleensä nukkuu ja syö jotain. ;) Ei Hanna voi sille mitään että keikkaa pukkaa niin paljon, ja Hanna varmaan haluaa vetää keikkaa ja nähä faneja.. Eli eipä ehi paljo urheilla varmaankaa, mitä ny, popmppia lavalla.. Hanna on ihanin ihminen!
niitä on kuule muitaki ku Hanna joiden pitää 'jaksaa pomppia lavalla' jotka ei silti liho valtavasti!!ja jos Hanna jatkaa tota mallii ni pomppiminen lavalla rikkoo lavan ja Hanna kaivautuu maahan hahaa!!XD
- Hanski
mitä hannan mahasta? hanna on ihana.. se ei oo läski,, eikä pullero!!
- V*ttu
Hanski kirjoitti:
mitä hannan mahasta? hanna on ihana.. se ei oo läski,, eikä pullero!!
MITÄ VITUN VÄLIÄ SILLÄ ON, JOS HANNALLA ON HIEMAN KILOJA?!
MUSIIKKI ON TÄRKEINTÄ, EIKÖ?
- Nimetön
toi on paskaa..sori nyt vaa
- maikkumeikku
se on ihan hyvä ettei kaikki artistit myy sitä musiikkiaan sillä perseellään tai langanlaihalla vartalolla ;) hanna on luonnollinen suomalainen nainen. kaikilla välillä heittelee elämän aikana paino.. etenkin silloin kun tulee tuommoisia suuria muutoksia elämään.
- kyselen
maikkumeikku kirjoitti:
se on ihan hyvä ettei kaikki artistit myy sitä musiikkiaan sillä perseellään tai langanlaihalla vartalolla ;) hanna on luonnollinen suomalainen nainen. kaikilla välillä heittelee elämän aikana paino.. etenkin silloin kun tulee tuommoisia suuria muutoksia elämään.
Tossa ylempänä olevissa kuvissa, missähän on Matti kun näkyy olevan vaan Mervi yksikseen? Vai onkohan Mervi alkanu sooloileen?
- sasu
Hannalla on upea ääni ja "Stronger" on ylivoimainen listaykkönen!!! Hyvä Hanna!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728