yö on paskaa.
Yö on joo
7
1138
Vastaukset
- samaa
joku ihminen,asiaa!omaan listaan lisäisin vielä popedan,mikä on myöskin erittäin vastenmielinen bändi,juntit:D.
- käki
höpölöpö... ja eikös se oo maku asia? YÖ on vaan paras!!! :)
- eenarj`
aivan.. yö on oikeesti aivan loistava yhtye...
- Jaana
eenarj` kirjoitti:
aivan.. yö on oikeesti aivan loistava yhtye...
Voi teitä arvostelijoita yö on vain yksinkertaisesti paras.Suosittelen lukemaan ollin kirjan YÖ avartaa paljon levymaailmaa ja kaikkea mitä sen bändin matkaan mahtuu.
- jokaisella oma musiikkimaku
luojan kiitos emme kaikki pidä samasta musiikista
- ...ei enää teini
Totta on ettei kaikista tarvitse tykätä, mutta kaikkien kanssa on kuitenkin tultava toimeen.
Itse olen löytänyt Yön vasta varttuneemmalla iällä ja voin vakuuttaa että olen myyty,niin on tehneet syvän vaikutuksen solistin upeat tulkinnat. KIITOS YÖ! - yön pitkäaikainen fani
Joo, mä kans suosittelen lukemaan kirjan "yhden yön tarinoita" saattaa kunnioitus sullakin bändiä kohtaa kasvaa. Eipä ole montaa bändiä joka vaikeuksista huolimatta pystyy jatkamaan ja tekemään aina vaan toinen toistaa hienompia kappaleita ja levyjä.
Ja samalla Yö koskettaa ja auttaa niin montaa ihmistä elämässään eteenpäin, ettei moni uskokaan.
Ja mitäs suosioon tulee, taitaa kuolematon kiertueen liput mennä hyvin kaupaks.
Mikä se paras bändi sit on jos ei Yö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337