Voinkohan unohtaa reissuun lähdön?

trans-siperia

Mitä luulette, kuinka laajalle lintuinfluenssa leviää Venäjällä? Olisi ollut haaveissa lähteä ensi kesänä puksuttelemaan junalla kohti Kiinaa, mutta tuo lintuinfluenssan puhkeaminen näyttää aika uhkaavalta. Ja vaikka matkaan pääsisikin, kuinkahan rajanylitys tapahtuu, kun Kiina on vissiin aika tarkka näissä tautiepidemian leviämisjutuissa. Pitäisiköhän haudata matkasuunnitelmat 65000 kanan mukana ja miettiä joain muuta...

3

767

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Atsiih Atsuuh

Jos sinä pöpöjä pelkäät niin parempi että pysyt kotona. Voivat pirkuleet venäläiset turistit tulla tännekin. Onneksi on nettikauppa ettei tarvitse mennä ulos.

• trans-siperia

En kyllä sitä tarkoittanut että itse pöpön saan. Tarkoitin sitä, että kuinka antavat kulkea rajojen yli. Jos et satu muistamaan edellistä lintuinfluenssaa, oli Kiina aika tarkka siitä kuka sai tulla ja mennä mihinkin. Ei ole kovin kiva joutua karanteeniin Kiinassa tai missään muuallakaan vain tautiepäilyn vuoksi. Kiinan rajallahan mittaillaan Venäjältä tulleiden lämpötiloja tullissa, koska pelkäävät epidemian leviämistä. Tämä tapahtui silloin, kun tapauksia ei Venäjällä ainakaan suuremmin edes ollut. Että näin.

• Matti
        trans-siperia kirjoitti:

En kyllä sitä tarkoittanut että itse pöpön saan. Tarkoitin sitä, että kuinka antavat kulkea rajojen yli. Jos et satu muistamaan edellistä lintuinfluenssaa, oli Kiina aika tarkka siitä kuka sai tulla ja mennä mihinkin. Ei ole kovin kiva joutua karanteeniin Kiinassa tai missään muuallakaan vain tautiepäilyn vuoksi. Kiinan rajallahan mittaillaan Venäjältä tulleiden lämpötiloja tullissa, koska pelkäävät epidemian leviämistä. Tämä tapahtui silloin, kun tapauksia ei Venäjällä ainakaan suuremmin edes ollut. Että näin.

Olin SAR`s aikaan pohjois Thaimaassa ja etelä Kiinassa.Kyllä rajalla mittasivat korvasta kuumeen,ei sen kummempaa.Eri asia tietysti jos sattuu olemaan kuumetta,sitten olisi ollut 2 vkon karanteeni.Ei muuten ollut lennoilla tungosta eikä lentoasemilla tarvinnut jonotella,Bangkokin lentoasemakin oli kutakuinkin autio,jokunen virkailija maski suun edessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2590
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2552
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1490
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1430
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1352
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1157
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe