En ole tarkoituksella härski, mutta tämä on jotenkin kuvaava nimi tuotokselle.
Voiko oksentaessa, jos oksentaa OIKEIN syvältä, tulla ruskeaa, paskan kaltaista ainetta? Suupaskaa, siis.
Muistan nuoruudestani, kun kokemattomana vedin aivan totaaliset lärvit ja kooman, että heräsin aamulla sänkyni vierestä, ja siinä oli oksennusta ja paskan kaltaista ainetta. Tämä paskan kaltainen aine näytti paskalta, mutta ei haissut siltä.
Myöhemmin suupaskaa ei ole enää tullut.
suupaska
6
2000
Vastaukset
- tumma oksennus
oli "vanhaa" verta, samaa tulee myös takaa
- Häh?
Mikä on kysymyksesi tarkoitus? Minä ainakaan en tiedä mitä se sisälsi?
- yrjö
Tästä oli joskus väittelyä parin kaverin kanssa. Eivät uskoneet, että oksennus voi näyttää paskalta. Ajattelin, että jos joku voisi vahvistaa minun kantani.
- PellePeloton
yrjö kirjoitti:
Tästä oli joskus väittelyä parin kaverin kanssa. Eivät uskoneet, että oksennus voi näyttää paskalta. Ajattelin, että jos joku voisi vahvistaa minun kantani.
Jos laittaa ruokaa perseeseen, paskooko sen suusta ulos?
- minä
se on ruskea mömmö on sappea,j ota ihminen oksentaa,kunon saanut kunnon alkoholimyrkytyksen!
- Oksetus
Eipä voi muuta kuin revetä hillittömään nauruun tämän lukiessaan! =) Kaikkea sitä joutuukin miettimään... Tarkoitukseni ei silti suinkaan ole olla vahingoniloinen.
Itselläni on tullut sahtimyrkytyksestä saamieni okso-kohtauksien myötä keltaista (kusen väristä) lillua. Se oli kaiketi sitä sappinestettä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096