Paniiki & pahoinvointi

tiiä sit?

Onko kellään paniikki kohtauksiin liittynyt pahoinvointi? Itse olen huomannut että tulee okse olo ...oletteko löytänyt apua siihen mistä??

Itse myös sitten aina mietin, onko paniikki kohtaus vai iskeekö mahis....

9

7554

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä

minulla ainakin kuuluu,tuo etova olo.En osaa sanoa muuta neuvoa,et yritä syödä jotain suolaista,ja kun kohtaus on ohi niin helpottaa se olokin.

• yöt sux

on etova olo, oikeestaan se tulee ihan ekana sit alkaa vasta kaikki muu oireilu. Saattaa loppua noin puolen tunnin päästä tai sit voi jatkua vaikka kaks päivää..
        Onko kellään semmosta että illalla kun menee nukkumaan ja just kun nukahtaa niin yhtäkkiä tuntuukin että sydän ei lyö ja tavallaan ihan äkkiä pomppaa ylös? Ei varmaan oo semmosta muilla, en ainakaan oo lukenu mistään.. joskushan jokainen yhtäkkiä säpsähtää ylös mutta minulla tämä nimenomaan liittyy paniikkiin, yleensä se tapahtuu silloin kun illan on jo panikoinut. Ja sitten se ei jää siihen yhteen säpsähdykseen vaan niitä tulee useita/kymmeniä kunnes otan lääkkeen.

• samantha_84

säpsähtelen yöllä.. Sydän ei ihan oikeasti lyö:(

• yöt sux

voiko siihen kuolla? Eikö sydän oikeasti lyö silloin? Tähän asti olen aina herännyt lyöntien loppumiseen mutta entä jos en joku kerta herääkään, nukun vaan pois..?! Voi luoja, en pysty enää menemään nukkumaan! Toisaalta jos kuolen niin sitten kuolen, eipähän tarvitse enää tästä kärsiä. Ihmiset ei tajua että paniikkihäiriö on ihan yhtä kauhee kun joku muukin sairaus, sen kanssa joutuu koko ajan elämään ja taistelemaan. Toisaalta kärsin mieluummin tästä kuin syövästä, koska tähän kuoleminen ei (kai) ole niin todennäköistä, vaikka joskus siltä tuntuukin. Mutta vituttaa silti, elämä on aika pilalla.

• ankka

mulla paniikkihäiriö alko just sillai, että aina tuli paha olla ja pelkäsin, että nyt se mahatauti tulee. eikä koskaan tullut. kyllä sen sitten huomaa, kun on mahatauti, mutta silti aina siinä keljussa olossa oon ihan varma, että nyt tään on sitä :) mulla olikin vuosia laukussa aina ykäpussi mukana. en sitä ikinä oikeesti tarvinnu, mutta kun tiesin, että se on siellä, olin ikäänkun hyväksyny, että se tulee, mikä on tullakseen ja oon varautunu.

• Paniikkihäirä

Kyllä..Sillä tää alkokin koko homma ja edelleen saatan oksentaa jopa 7 kertaa yössä/päivässä, kun paniikkikohtauksia tulee =/ ikinä ei ole ollut mahatautia, että sitä tämä ei ole..

• paniikkinainen

kyllä, etova olo, pahoinvointi, vatsaoireet ,
        liittyvät paniikkihäiriöön. Kaikilla näitä ei ole eikä tule, mutta verrattain yleisiä. :(
        Lääkärini kertoi, että myös vatsaportin löystymä,vatsahapon nousu ruokatorveen aiheuttaa samankaltaista pahoinvointia myös. Jos tätä esiintyy paniikkisella, voi lisätä paniikin oireita, sillä on muutenkin pelko fyysisiä oireita kohtaan, yleensä suuri pelko pahoinvointia kohtaan.
        On olemassa pahoinvointi lääkitystä, mutta ei pahemmin auta paniikkikohtaukseen. sillä kohtaushan tulee varoittamatta...Lääkitys pahoinvointiin on hyvä syöpäpotilailla,vanhuksilla, nestehukasta kärsivillä, että ruoka ja neste pysyisivät sisällä.
        Itse kärsin erittäin voimakkaasta pahoinvoinnista ennen paniikkikohtausta, sen aikana sekä jälkeen. Oksentaminen on kamalaa
        pelkään sitä. Usein kohtaus alkaa siitä, että voin hieman pahoin. :/

• Anonyymi

Lol meikällä näitä samoja ollut nyt tää koko vuosi. Jos joku tietää mikä auttaa, saa sanoa

• Anonyymi

Jos paniikkikohtauksiin liittyy pahoinvointia tai huimausta tai näköhäiriöitä tai muuta outoa, kyse voi olla migreenistä.
      Jotkut luulevat, että migreenikohtauksiin liittyy aina päänsärky, mutta niin ei ole asian laita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3482
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3474
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2014
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1696
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1409
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1159
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe