Kokemuksia Ducateista?

jukka_moto

Millaisia kokemuksia teillä on Ducateista yleensä ja Duca 749:stä??
Onko ollut ongelmia, jos niin millaisia? Tai kuullut kavereilla olleen...Tyyppivikoja? Jne...

6

3191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ss900

4 vuoden kokemus ss 900 hf 01- mallista. Takuuseen meni tankin korkin tiiviste, ei muita vikoja tai harmeja. Kilometrejä tuli noin 26 000.

• 749

Mulla on 749, ei se niin toimintavarmalta tunnu kuin edellinen 2-venttiiliducati mutta hieno laite ja yllättävän mukava.

Kevyt akku ja kovat puristukset ovat joskus kylminä aamuina tehneet tepposet. Stoppaa joskus itsekseen tyhjäkäynniltä, lienee ns. ominaisuus. Huoltoväli pitkähkö 10tkm, mutta huolto on kallis, käsittääkseni jopa 700 . Osatkin varmaan tyyriitä, mutta lyhyt toimitusaika.

• hehhee

Ei minkään pyörän vakio huolto voi maksaa 700 eukkua...jos on noin..on törkeää kusetusta,..10- tuntia töitä,jo on vaikea laite?

• samassa veneessä
        hehhee kirjoitti:

Ei minkään pyörän vakio huolto voi maksaa 700 eukkua...jos on noin..on törkeää kusetusta,..10- tuntia töitä,jo on vaikea laite?

No niitä on onneks vaan kymppitonnin välein, niitä kusetuksia. Toivotaan että olet oikeeassa. Joo ja tämä koskee niitä superbikesarjan pyöriä.

• huollattanut
        hehhee kirjoitti:

Kahdenkymmenen tuhannen huolto kustansi edellämainitun rahasumman. Kymppitonnin huolto maksoi vähän vähemmän, ei edes 800 €. Mutta hyvin on pelaillut, ei harmita yhtään, vaikka en ole edes milionääri. Mistäköhän sitten johtuu, että ei harmita. Ehkä tiesin jo kun laitteen ostin, että huollot maksaa sen verran. Itsekkin voisi tulevaisuudessa näitä huoltoja tehdä, mutta vierestä kun olen seurannut venttiliensäätöoperatsioonia, niin ehkäpä jätän kuitenkin homman ammattilaiselle ja teen itse niitä hommia missä itse olen ammattilainen. Kahdenkumpin huollossa meni viimeksi 14:sta tuntia ammattilaisella ja tiedän, että kaveri ei välillä liian pitkiä taukoja pidellyt. Kai se työ on Suomessa kallista, jos ei olisi varaa maksaa.

• kippari

toimiva pyörä ei mitään vikoja oikein ollut.Eihän nää mitään kauheita tykkejä ole,mutta muuten eri planeetalta kuin moni muu merkki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1831
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1601
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1589
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1539
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      80
      1447
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1259
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      281
      1236
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1090
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1081
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      1032
    Aihe