Mikä on kun ei enää tuntsajoesta tule kalaa millään paitsi silloin tällöin vaaksan mittainen tammukka.. onko totta että siitä on kalastettu kaikki isommat pois ja sinne ei pääse nousemaan enää isoja kaloja koska venäläiset kuulema pitää verkkoa rajalla.. vai eiköä kala ollut syönnillä??
tuntasajoki
3
764
Vastaukset
- rami
Uskon, että vika on vehkeissä tai kalastajassa. Itse sain viikko sitten parikiloisen " tammukan ".
- jätkä..88
mistäpäin sieltä? saitko siitä missä peurahaara ja tuntsa joki yhtyy vai ennen sitä.. me kalastettiin koko joki läpi aika pienillä lipoilla eikä muuta kun 50g tammukoita.. millä sait sen
- kalamies92
Kyllä se on niin, että sieltä kalaa aina saa tai on ainakin ennen saanut paremmin. Oon käyny samalla paikalla kerran vuodessa seitsemän kertaa. Kala on ehkä vähentyny, mutta toisaalta kalastajien määrä on myös huimasti lisääntynyt ja metsähallitus on rakentanut aluetta ehkäpä sen takia. en usko että Venäjän puolella on verkkoa. Ollaan kalastettu monesti rajavyöhykkeellä eikä olla koskaan verkkoa nähty. Muu suku onkin käynyt jo 30 vuoden ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742982
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261622
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269