Herran jestas. radiosta kuulin musiikkia ja ihmettelin voiko olla mahdollista, että Lullacry:ta soitetaan radiossa?!? Tietenkin ihmettelin laulajan ääntä, onpa sille tapahtunut jotain kauheaa... Mutta sanovat että se oli Hanna Pakarinen? Minä olin pakahtua ihmetyksestä. On muuttanut tyyliään. Mikäli pidät juuri tälläisestä musiikista niin hankipa ihmeessä Lullacryin levyjä, varmasti löydät levyiltä ihan jokaisen kohdan mikä oli kopioituna tähän Hannan uuteen hittikipaleeseen, ja se laulajan puhdas ääni ei todella pahenna sitä musiikkia...
Hanna?
...
1
345
Vastaukset
- juuuuu
Paska mustasukkainen oinas!!!!! Älykäs nörtti ylpeä valehtelija hän ei kelppa mihiin´!!!!!!!!!
Ihan vittuista kaikkialla jopa lehdessä hemmettin paska naama kök nöh pöh!!!!! Ei olee mikää Kaunein suomen neitto vaan robottin näköinen vittu, vittu, vittu Hanna!!!!!!!! Mitä oikein hyötyä hänessä onkiin vammaisella!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018043- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763717
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358