Niin et voisko olla mahdollista, että Dimmu Borgirin
Mustis onkin oikeesti linnasta karannut Varg Vikernes?Meikällä on seinällä kumpienkin kuvat ja ovat ihan pirun saman näköisiä..Oon täs pohtinu asiaa jo pitemmän aikaa.
Voisko olla mahdollista?:D
4
681
Vastaukset
- gorgonsor
Voihan se ollakin mahollista. Kukapa tuosta Mustiksesta (/mystiksestä) ottaa selvää kun on niin salaperäinen kaveri.
- Miss Dark
mahtaa olla silmissä vikaa jos saa niistä samannäkösiä =P käsittääkseni varg vikerness on nykyään kalju..
1. varg on ollut vankilassa aika suhteellisen pitkään (kerran yrittänyt karata huonolla menestyksellä)
2. varg on vanhempi kuin mustis
3. varg ei todellakaan näytä pätkääkään samalta kuin mustis
En pysty käsittämään kuinka joku keksii tälläistä. No kyllä sitä ihminen vanhetessa viisaantuu.....paitsi minä.- Mooneclipse
Eiköhän se Varg istu kaltereiden takana tällä hetkellä. Tuskinpa muutenkaan Dimmu Borgirissa soittaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363687- 122416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371965Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241458
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4811233- 771151