Nipa 50v!

Dingottaja

Kun Neumann täyttää 50 vuotta, hän aikoo kuulemma vetää täydet tällinggit päälleen ja nahkahousut!
Dingo esiintyy silloin niinkuin 80-luvulla. Hieno juttu! :D :O

7

822

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Olisi hienoa, jos Nipan 50-vuotisjuhlan kunniaksi järjestetään juhlakonsertti, kuten esim. oli Topi Sorsakoskella. Kerrattaisiin vähän Nipan historiaa ja konsertissa kuultaisiin vuosien varrelta Macin/Dingon/S.E.X.:in ja Neumannin soolokappaleita. Niin, tietysti Dingo on mukana lavalla silloin, kun Dingo-biisit soitetaan. Olisi hieno nähdä myös Mac ja S.E.X. juhlakonsertissa alkuperäisissä kokoonpanoissan, vaikka ei niissä soittajat tainneet vaihtuakaan.

• ???

Minä en ainakaan haluaisi nähdä pöhöttynyttä Neumannia nahkahousuissa, en nyt enkä neljän vuoden päästä!

• ><

Näinhän tämä herra lupaili vuonna 2004 Hyppönen Enbuske Expierience -showssa, en tiedä sitten sanoiko koko jutun vitsillä. Mutta kuka haluaa nähdä jo hieman "ränsistyneen" Nipan ja hänen keinotekoisen Dingonsa soittamassa? Niin, en minä ainakaan. Tuskin ketkään alkuperäisjäsenistä haluaa lähteä moiseen mukaan ja mikä Dingo se sitten on, jos siellä soittaa sellaiset nuoret tyypit, jotka ei oo edes eläneet, kun Dingo on ollut suosionsa huipulla?

80-luvun alkuperäinen Dingo kunniaan! Nää comebackit on olleet suorastaan häpäisy koko bändille. Anteeks, on vain hauska joskus leikkiä kriitikkoa. :p

• ???
        >< kirjoitti:

Näinhän tämä herra lupaili vuonna 2004 Hyppönen Enbuske Expierience -showssa, en tiedä sitten sanoiko koko jutun vitsillä. Mutta kuka haluaa nähdä jo hieman "ränsistyneen" Nipan ja hänen keinotekoisen Dingonsa soittamassa? Niin, en minä ainakaan. Tuskin ketkään alkuperäisjäsenistä haluaa lähteä moiseen mukaan ja mikä Dingo se sitten on, jos siellä soittaa sellaiset nuoret tyypit, jotka ei oo edes eläneet, kun Dingo on ollut suosionsa huipulla?

80-luvun alkuperäinen Dingo kunniaan! Nää comebackit on olleet suorastaan häpäisy koko bändille. Anteeks, on vain hauska joskus leikkiä kriitikkoa. :p

Samaa mieltä!!! Olin itse 80-luvulla todella kova Dingo-fani. Nuoren tytön elämääni ei silloin juuri muuta tuntunut mahtuvan. Vuosien varrella näihin comeback-juttuihin on vaan mennyt todella maku! Mulle tulee niistä enemmänkin surullinen olo siitä, että pilaavat hyvän muiston...

• janiin
        ??? kirjoitti:

Samaa mieltä!!! Olin itse 80-luvulla todella kova Dingo-fani. Nuoren tytön elämääni ei silloin juuri muuta tuntunut mahtuvan. Vuosien varrella näihin comeback-juttuihin on vaan mennyt todella maku! Mulle tulee niistä enemmänkin surullinen olo siitä, että pilaavat hyvän muiston...

oletteks tee toisiaa noi sinisilmäsiä? jos jengi haluu musaa kuulla ni kai bändi sitä soittaa. ja meno on keikoil kovempaa ku aikoihi

• nannikukka
        janiin kirjoitti:

oletteks tee toisiaa noi sinisilmäsiä? jos jengi haluu musaa kuulla ni kai bändi sitä soittaa. ja meno on keikoil kovempaa ku aikoihi

Samaa mieltä! :O

• maa68

JOO, aikansa kutakin.mut silti; Antaa jätkän rokata jos hittovie vielä siltä tuntuu!
      Hänen "ex:nään" tiedän ettei se comebackikään niin helppoo ollut...(mut jaksoi ihmetyttää kasarivuosien hurmion jälkeen(-93->) miten jengi repeili lavalle ja jopa mun ja J.Loirin(vainaa) päälle, jotka oltiin sentään sivummalla)...joten diggaajia löytyy aina; halusivat sitä jotkut tahi nou.
      Itelleen ei uppoo enää monikaan hänen uusimmista biiseistään, eri bändikuviot ja zydeemit meikäläisellä!
      Mut terkut Nipalle ja D:n bojille - INKKARINAISELTA-

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2892
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2753
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1639
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      18
      1464
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe