Asta Ikonen

Miss Perfect

-Haluaisin tietää onko kukaan lukenut Asta Ikosen kirjoja?(Mia&muutosten kevät, kaktus hangella tai Kettukujan tytöt)
Kaverini mielestä lukeminen on huuhaata, mutta kyllä heidänkin kirja- kaapit komeilee löytöjä..
-Mutta haluaisin tietää että onko olemassa joitain muitakin jotka olisivat lukeneet Asta Ikosen kirjoja.. Onko hän kirjoittanut uusia??
WASTATKAA, PLIZE!

8

1498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanni

Näytös alkaa, Noora on uusin Asta Ikonen.

JOtain olen lukenut, eivät ne mitään lähtemätöntä jälkeä minuun ole jättäneet, mutta ihan luettaviahan ne ovat.

• heidi

Mia & muutosten kevät on lempikirjani.Se on ihana,
      siihen kiintyy ja yhtyy mukaan....Kansi ei ole hääppöinen kun siinä on se tytön kuva.

• Asta rules

Mä oon lukenu Asta Ikosen kirjoja ja ne on parhaita! Mia ja muutosten kevät oli tosi hyvä, vaikka se kansi on RUMA!!! Näytös alkaa Noora, Kettukujan tytöt, ja joku toinen Kettukuja juttu. Ne oli hyviä!!! On sillä joku hevos kirjakin, mutta en oo lukenu, kun en oo niin heppahöperö... Mutta voihan sekin olla aika hyvä! Mistä kertoo kirja Kaktus hangella? Mun lähi kirjastossa en oo nähny ikinä sellasta.

• Miss Perfect

"Ninnu" on tarkkisella, monet hänen kavereistaan käyttää huumeita&alkoholia, mutta kun sen mutsilla ilmenee syöpä se joutuu landelle Tuulikki- tädilleen, Tuulikki ja hänen miehensä ovat alkuun tosi pyhiä.. Mutta lopuksi kaikki loppuu aika kivasta..
        Ootko huomannu mutta Asta Ikonen suomentaa Ihan oikeesti- sarjaa..
        Minkälainen se Noora- kirja on? En oo edes löytänyt sellaista! Minkälaiset kannet?

• Lukutoukka-96

Kuulemani mukaan siltä on tulossa uusi kirja, mutten tiedä yhtään mistä se kertoo. Maltan tuskin odottaa.

• tossuxd

Luokan makein lomaromanssi on paras, vaikka sillä on tyhmä nimi ja ruma kansi :D:D

• Lukija-99

Uusi nettideittailusta kertova kirja ilmestyy keväällä pokkarina.

• fiona-05

Huomasin vasta nyt tän ketjun. Asta Ikoselta on nyt ilmestynyt valtavasti ratsastuskirjoja, ja vaikken ite oo hevoshullu, ne on silti kivoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2932
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2773
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1659
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1518
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe