Hyvää... :)

huomenta.....:))

20

965

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Otso

huomenta...

• sinulle myös...:))

• Otso
        BBrunetti kirjoitti:

sinulle myös...:))

danke!

• Otso kirjoitti:

danke!

jokos sitä on aamukahvit hörpitty...?:))

• Otso
        BBrunetti kirjoitti:

jokos sitä on aamukahvit hörpitty...?:))

mennessä jo monetkin kahvit..Ja hyvää oli..

• yksitypy

Mikähän ihmeen unitauti minuun on iskenyt??
      Yleensä nukun 5-6 tuntia yössä ja nyt unimäärä on tuplaantunut. Tässähän alkaa jo huolestua :=((((
      Vieläkin nukuttais, mutta en mene enää sänkyyn :=))

• se tää maanantai.......:))))

• yksitypy
        BBrunetti kirjoitti:

se tää maanantai.......:))))

se, mutta viikko mennyt jo samaa rataa. Tällä menolla ei kyllä herää töihin, kun lomat loppuu.
        Mutta jospa se siitä :=))))

• Otso

ja pilvistä maanataita sulle! Iän myötä unentarve kasvaa!!

• yksitypy kirjoitti:

se, mutta viikko mennyt jo samaa rataa. Tällä menolla ei kyllä herää töihin, kun lomat loppuu.
        Mutta jospa se siitä :=))))

siitä... Sit viimeistään ku ne työt alkaa...:)))

• perskuti

Sitä uneliaisuutta tuntuu olevan liikkeellä täälläkin, aamukuudelta hereillä ja siihen kahvit, mutta sänky vetää puoleensa,...taitaa olla syksyä ilmassa?
        Toisaalta mikäs sen mukavampaa kuin kellahtaa takaisin sänkyyn ja pienet "tirsat" ottaa kun ei minnekkään kiirettä:=))

• yksitypy
        Otso kirjoitti:

ja pilvistä maanataita sulle! Iän myötä unentarve kasvaa!!

se ole juuri toisinpäin?? Minä ilmeisesti alan olla nuortumaan päin. Katsoin äsken peilistä itseäni, niin näyttikin että olisin kolme kuukautta nuoremman näköinen, kuin eilen :=)))))

• yksitypy
        perskuti kirjoitti:

Sitä uneliaisuutta tuntuu olevan liikkeellä täälläkin, aamukuudelta hereillä ja siihen kahvit, mutta sänky vetää puoleensa,...taitaa olla syksyä ilmassa?
        Toisaalta mikäs sen mukavampaa kuin kellahtaa takaisin sänkyyn ja pienet "tirsat" ottaa kun ei minnekkään kiirettä:=))

ajatellakin. Mutta minullakin tässä koko ajan mielessä, et pitäis tehdä jotain. Lähteä kauppaan, siivota jotain jne. Tällaisesta ajattelutavasti täytyis päästä.
        Ehkä me naiset olemme vielä pahempia ajattelemaan että on melkein syntiä, kun on tekemättä mitään.
        Mutta jos tässä vähitellen oppis vielä jotain uusiakin tapoja kun yrittää :=)))))

• Otso
        yksitypy kirjoitti:

se ole juuri toisinpäin?? Minä ilmeisesti alan olla nuortumaan päin. Katsoin äsken peilistä itseäni, niin näyttikin että olisin kolme kuukautta nuoremman näköinen, kuin eilen :=)))))

se taisikin olla.. Nuortumisesi johtuu kyllä polttamisen lopettamisesta?? Lopetithan sinä?

• yksitypy
        Otso kirjoitti:

se taisikin olla.. Nuortumisesi johtuu kyllä polttamisen lopettamisesta?? Lopetithan sinä?

se on nyt kerrasta poikki. Ja minullehan se luulis olevan aika helppoa, kun niin vähän olen polttanutkin. Mutta tapahan se on kuitenkin ollut ja eihän ihminen tavoistaan tietenkään niin helpolla tahdo päästä :=))))

• Otso
        yksitypy kirjoitti:

se on nyt kerrasta poikki. Ja minullehan se luulis olevan aika helppoa, kun niin vähän olen polttanutkin. Mutta tapahan se on kuitenkin ollut ja eihän ihminen tavoistaan tietenkään niin helpolla tahdo päästä :=))))

niistä huonoista tavoista vaikee päästä eroon..Vaikka sulla nyt niitä huonoja ole muita ollutkaan???

• yksitypy
        Otso kirjoitti:

niistä huonoista tavoista vaikee päästä eroon..Vaikka sulla nyt niitä huonoja ole muita ollutkaan???

ole. Olenhan oikein hyvyyden perikuva :=))))
        Mutta kun tästä tupakasta nyt lopullisesti pääsen, ei ole enää muita pahoja tapoja ollenkaan, paitsi punkku joskus. Ja sehän on hyvä tapa. Jos sitten uskallan sitäkään vähään aikaan ottaa, kun tuo tupakka varsinkin silloin mielessä.
        Eikö sinullakin sitten ne huonot tavat ole aika vähissä ?? :=))))

• Oikein

Hyvää huomenta kaikille ja itse kullekin erikseen, sateisen oloista ja harmaata mutta uusi viikko tuo aina uudet mahdollisuudet! Näkikö kukaan kenties mahdollisesti mielenkiintoisia unia viime yönä? Omiani en muista..:(

• näin unta lihaksesta.....:))) muuta sit en kerrokkaan... heh...

• yksitypy

että mua kuristettiin. :=((( Luulen että johtui dekkarista, jota luen. Oli jännä kirja tai elokuva, niin saatan yöllä nähdä kauhu-unia.
        Miten sitten lapsiin vaikuttaa kaikki mitä niille nykyään näytetään.

Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5340
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      113
      1592
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      231
      1550
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1143
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      302
      1105
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe