Mistä lisäravinne valmisteesta ois apua kun 3 vuotiaasta kultaisesta noutajasta lähtee aivan älyttömästi karvoja? Syö koti ruokaa ja kuiva muonaa. On madotettu säännilisin väliajoin. Jostain sain vinkin että kalanmaksa öljy auttais vaan kun se on niin älyttömän pahaa:)
Kultsin älytön karvan lähtö
8
1257
Vastaukset
- Nimetön
Esim. B-KombinStrong saattaa pikkuisen vähentää, mutta kylläpä se nyt vain taitaa olla se aika vuodesta, sillä niin lähtee meillä ja monilla muillakin. Imuri laulaa ja moppi säestää pitkin päivää. Meillä Mölleriä annetaan säännöllisesti, mutta ei siitä tässä huushollissa ainakaan apua ole ollut.
- issu56
Kun tuota kirjoitin, olin selvästi kirjautuneena, mutta kappas vain, kun tekikin omiaan kaksnelonen.
- lienee luonnollista
eikä sitä kannata estää. Terveemmän uuden turkin ja hyväkuntoisen ihon saa mm. erilaisia öljyvalmisteita käytämällä. Itse käytän helokkiöljykapseleita karvanlähdön aikaan, mutta apteekista osaavat neuvoa monia muitakin (ja edullisempia) vaihtoehtoja. B-vitamiinia käytetään käsittääkseni lihaksiston kunnon ylläpitoon, erityisesti vanhenevilla koirilla.
- Nansku
Oli jotain valmistetta mikä maksoi jotain kolmen kympin pintaan. Auttaa varmasti, kokeiltu on ja hyväksi havaittu!
- -suomenajokoira-
harja käteen vain. harjaa koiraasi joka paivä n. 10 minuutin ajan voimakkaasti. jos tämä jatkuu yli kuukauden, eikä karvanlähtö ole edes hellittänyt edes vähän, on syytä mennä eläinlääkärille turhia vitkastelematta!
- Koiruli
harjataan ihan hulluna ranteet kipeenä:) ja ei kun karvaa lähtee. Johtuukohan jostain vitamiinin puutteesta mitä ei saa ruuasta. On kyllä kova poika uimaan. Kiitos vastauksista!
Koiruli kirjoitti:
harjataan ihan hulluna ranteet kipeenä:) ja ei kun karvaa lähtee. Johtuukohan jostain vitamiinin puutteesta mitä ei saa ruuasta. On kyllä kova poika uimaan. Kiitos vastauksista!
Juu,meillä kanssa on sama ongelma,rotu vaan vaihtu..;D
Kannattaa syöttää rasvaista ruokaa ja eläinkaupoista saa tabletteja jotka hillitsee koiran karvan lähtöä..en miusta kyllä sen nimeä,mutta kun kyselee niin myyjät auttavat varmasti..maillä ainakin on tehonneet nuo keinot!
- Koiruli
Tämä auttoi ainakin meillä karvan lähtöön. http://www.intopalleron.net/barf.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465837Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6082296Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821181Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771023
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61946- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778