te jotka olette käyneet mamaiassa, niin kertokaa minulle (olen yrittänyt etsiä tietoa), pitääkö minun matkustaa bukarestiin asti jos haluan ostaa vaatteita ja muuta (en tarkoita napapaitoja tms. vaan normaaleja vaatteita mitkä pitäisi olla sielä halvempia..), vai löytyykö constantasta mitään shoppailtavaa?? osaa vähän varautua siihen että ottaako kotoa kaiken tarpeellisen mukaan vai ostaako sieltä uusia vaatteita...
haluaa tietää
5
1004
Vastaukset
- Paikalla ollut
Nykyään Constantassa löytyy melkein minkälaista
vaatetta vain. Merkkivaatteita ja vähemmän tunnet-
tuja. Hinta sen sijaan vaihtelee melkoisesti.
Constanta ei ole ihan pikkukaupunki, vaikka niin
annetaan ymmärtää, joten kierrettävää tulee.
Bukarestissa näin miesten puvun (Juvena?), liivit,
paita, housut, pikkutakki yhteensä n. 2 miljoonaa
leitä eli noin 60 €.
Ja sama tauti sielläkin, kuin täällä: naisille
löytyy paljon enemmän valinnanvaraa.- minä
kiitokset sinulle vastauksesta :)
- minä
entä voisiko joku kertoa viikonlopun aukioloajoista, esim vaateliikkeiden? olemme mamaiassa perjantaina illalla kuuden aikaan ja olisi kiva päästä heti ostoksille :D
- viikonloppuna
Kaupat on Constantassa auki viikolla 9-19.00 ja viikonloppuna 9-15.00 ! Kaupat mamaiassa on auki sitten vähän myöhempään pitävät kai auki niin pitkään kun huvittaa ...
- juuri palannut
Mamaiassa vaateliikkeet olivat pääsääntöisesti auki klo 23.00 asti, jotkut 22.00 asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743022
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171709- 241667
- 261642
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279