sellasta vaan et jonne aaron on idiootti niin just!!mä en kestä sitä TYLSÄÄ musiikkia enään!!voi taivas suokoon teitä jonne-fanit!!en ymmärrä asiaa vieläkään!!kyssä ootteko OIKEESTI JONNE FANEJA VAI KUVITTELETTEKÖ SEN PINNALLISESTI!KERTOKAA MULLE VAAN=(
apua!
4
455
Vastaukset
- johanna
toi musa on kylla kuolettavan tylsää, mut hei jotkut tykkää ´myös antti tuiskusta, ei sen pitäisi sinun elämääsi haitata jos joku tykkää negativestä/jonne aaronist:)
- Jonne-fani
Jonne EI ole idootti.Ha Negative ei ole tylsää musiikkia.Tai no jokaisella mielipiteensä.Joten sun ei ehkä kannattais tulla haukkumaan Jonne/Negativeä.
Tämä palsta on sitä paitsi tarkoitett Negative faneille. Ei Negativen vihaajille. - .~fallen.~
tää on negative:n palsta eikä tänne kyllä tarvi tulla valittamaan. täällä keskustelevat fanit! ja okei saa siististi olla omaa mieltä, mutta ei vaan tuollaisia!! niinpä niin. musta jonne & kumppanit on ihania
- just
No ei herran jumala.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743032
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191732- 241667
- 271661
- 201620
- 481307
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289- 381283