Ostaisin lasisen terraarion(tai akvaarion) kahdelle gerbiilille. Kooltaan vähintään 60cm/40cm/40cm Sen ei siis tarvitse pitää vettä!!!Voin hakea Helsingin seudulta. Tarvittaessa kauempaakin. Ilmoita jos haluat myydä/luovuttaa!!!
Ostaisin Terraarion!!!
3
272
Vastaukset
- terraario/Porvoo
Minulla olisi terraario myynnissä. Tosin se on valtavan kokoinen ja soveltuu myös akvaarioksi. Sen mitat ovat 2metriä pitkä, 60cmkorkea, 50cm leveä. Kokemuksesta voin kertoa, että meidän pieni kääpiö hamsteri eli onnellisen elämän siinä:). Jyrsijöillä riittää siis elinaluetta kyseisessä terraariossa.
Terraarion lasit on teetetty mittojen mukaan ja ne ovat karkaistua painelasia. Lasit ovat itse koottu yhteen. - Pickelhaube
Mulla olisi Helsingissä (tarpeettomana) myytävänä akvaario, 60x30x30.
Mahtaisiko kelvata sulle? Sovittaisiin varmasti hinnasta. :) - Tara_
minulla olisi myynissä sellainen terraario joka on 100x35,5x35. ja 60€
Pituus,leveys ja korkeys
tai sitten pituus korkeus ja leveys.en muista kumpi oli kumpi n oista,mutta ei se paljoa kokoa siltikään muuta vaikka korkeus ja leveys olisivat tuossa terraariossa väärinpäin :)
M; tara_@suomi24.fi
jos olet kiinostunut.tai joku toinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096