kylläpäs taas kolahti. mahtava biisi :)
Wingd of a butterfly
13
1161
Vastaukset
- Valottaja
Iha ok, ja sen biisin nimi on Wings of butterfly...
- endless.dark
ei muuten ole ;) se on wings of A butterfly. pilkunviilausta, tiedän, mutta teit itsekin näin.
- Terppa
Onpahan aika mitään sanomaton kipale. Listoillehan toi kyllä tulee menemään ku onhan se kuitenkin HIM. Aika huono suoritus HIMiltä. Mut tuleehan siinä kuitenkin se pakollinen "my baby". :-P
- lavs
Kuin niin "pakollinen my baby". Itseasiassa pitkästä aikaa tulee tällainen lausahdus. Eikä ole liian imelää, ei vielä :/
- himisti
Missäs siinä "my baby" lauletaan? Tuo otsikossa näkyvä lausahdus sieltä kyllä löytyy. Suosittelen uusintakuuntelua, kyllä se biisi siitä ehkä aukee ;)
- lilly
Jatkaa aika samantyylistä linjaa ja se sopii minulle.
- Hermanni
Jaahas. Täällä taas keskustellaan ilman parempaa tietoa. Kyllä se viltsu laulaa näin: "Come on and show them your love
Rip out the wings of a butterfly
For your soul" Missän vaiheessa ei lauleta my babyyy eikä mitää muutakaan siihen viittaavaan. Kuurot. :D - MstrOfPupts
Hermanni kirjoitti:
Jaahas. Täällä taas keskustellaan ilman parempaa tietoa. Kyllä se viltsu laulaa näin: "Come on and show them your love
Rip out the wings of a butterfly
For your soul" Missän vaiheessa ei lauleta my babyyy eikä mitää muutakaan siihen viittaavaan. Kuurot. :DEi siinä kyllä mun mielestäkään mitään babyja ole, mutta eikös siinä vilahda "my love"?
- Terppa
No oli tai ei whatsoever. Pointti tuli kuitenkin melkein selväks. Mielipiteeni tuli kuitenkin sanottua. Edellinen levy oli kyllä hyvä monessakin mielessä, ei vaan tämän kappaleen nojalta odotukset nouse korkealle.
- johanna
...tämä kappale ei ollut hyvä kun sen ensimmäisellä kerralla kuuntelin mutta nyt kun olen kuullut sen noin miljoona kertaa niin se on jo loistava:D
- moon
mun mielestä loistava biisi!
- hyi
Paska biisi. Huonointa mitä him on koskaan tehnyt. Se kitara saundikin kuullostaa ihan joltain teräsbetonilta. Ja tolla pitäis valloittaa Ameriikka. Ei toivoakaan!
- Santtu
Voi kiesus!
Toivottavasti tämä on levyn ainut rokkibiisi. Jos metal unohtuu kokonaan, niin itkuksi menee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871496
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151099
- 661068
- 71934
- 68885
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n254881Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12811- 33793