Wingd of a butterfly

asmadno

kylläpäs taas kolahti. mahtava biisi :)

13

1161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valottaja

Iha ok, ja sen biisin nimi on Wings of butterfly...

• endless.dark

ei muuten ole ;) se on wings of A butterfly. pilkunviilausta, tiedän, mutta teit itsekin näin.

• Terppa

Onpahan aika mitään sanomaton kipale. Listoillehan toi kyllä tulee menemään ku onhan se kuitenkin HIM. Aika huono suoritus HIMiltä. Mut tuleehan siinä kuitenkin se pakollinen "my baby". :-P

• lavs

Kuin niin "pakollinen my baby". Itseasiassa pitkästä aikaa tulee tällainen lausahdus. Eikä ole liian imelää, ei vielä :/

• himisti

Missäs siinä "my baby" lauletaan? Tuo otsikossa näkyvä lausahdus sieltä kyllä löytyy. Suosittelen uusintakuuntelua, kyllä se biisi siitä ehkä aukee ;)

• lilly

Jatkaa aika samantyylistä linjaa ja se sopii minulle.

• Hermanni

Jaahas. Täällä taas keskustellaan ilman parempaa tietoa. Kyllä se viltsu laulaa näin: "Come on and show them your love
        Rip out the wings of a butterfly
        For your soul" Missän vaiheessa ei lauleta my babyyy eikä mitää muutakaan siihen viittaavaan. Kuurot. :D

• MstrOfPupts
        Hermanni kirjoitti:

Jaahas. Täällä taas keskustellaan ilman parempaa tietoa. Kyllä se viltsu laulaa näin: "Come on and show them your love
        Rip out the wings of a butterfly
        For your soul" Missän vaiheessa ei lauleta my babyyy eikä mitää muutakaan siihen viittaavaan. Kuurot. :D

Ei siinä kyllä mun mielestäkään mitään babyja ole, mutta eikös siinä vilahda "my love"?

• Terppa

No oli tai ei whatsoever. Pointti tuli kuitenkin melkein selväks. Mielipiteeni tuli kuitenkin sanottua. Edellinen levy oli kyllä hyvä monessakin mielessä, ei vaan tämän kappaleen nojalta odotukset nouse korkealle.

• johanna

...tämä kappale ei ollut hyvä kun sen ensimmäisellä kerralla kuuntelin mutta nyt kun olen kuullut sen noin miljoona kertaa niin se on jo loistava:D

• moon

mun mielestä loistava biisi!

• hyi

Paska biisi. Huonointa mitä him on koskaan tehnyt. Se kitara saundikin kuullostaa ihan joltain teräsbetonilta. Ja tolla pitäis valloittaa Ameriikka. Ei toivoakaan!

• Santtu

Voi kiesus!

Toivottavasti tämä on levyn ainut rokkibiisi. Jos metal unohtuu kokonaan, niin itkuksi menee!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      87
      1496
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1370
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1099
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      66
      1068
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      71
      934
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      885
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      254
      881
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      811
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      793
    Aihe