Eli olenko ymmärtänyt oikein, jos maksan jäsenmaksun esim. nurmekseen pielisgolfiin, niin voin e-suomen kentillä pelata sitten green feen hinnalla?? Kiva jos joku osaa auttaa...
onko muuten mitään sellasta "pelikaveripörssiä" olemassa...sillä omat pelikamut on itäsuomessa ja ite asun e-suomessa...ja olis kivaa saada seuraa myös täällä pelatessa ..
greenfeestä ja kamuista :)
6
944
Vastaukset
- Eagle...
...Näinhän se on, jos sulla green card. Jäsenhän sinä voit olla myös ilman green cardia.
Laitetaan pelikaveripörssi pystyyn.. :)- raksu
Pelikaveri löytyy melkein joka kerta ku soitat klubile ja kysyt onko jossaki ryhmässä tilaa yhdelle...
- raksu
Jos joku haluaa tulla Hyvinkäälle pelaamaan ni lähen kyl mielelläni seuraksi...
- Birdie-fly
raksu kirjoitti:
Pelikaveri löytyy melkein joka kerta ku soitat klubile ja kysyt onko jossaki ryhmässä tilaa yhdelle...
siks...että sinkkuna sitä pelikaveria ei voi potkia sohvalta ylös viheriölle ja kaverit ei aina pääse.
siks...että mielummin menisin pelaamaan sellaisen/sellaisten ihmisten kanssa, jotka tietävät minun tulevan ja minä tiedän kenen kanssa menen...eli en itse henkilökohtaisesti tykkää lyöttäytyä vaan johonkin porukkaan... - raksu
Birdie-fly kirjoitti:
siks...että sinkkuna sitä pelikaveria ei voi potkia sohvalta ylös viheriölle ja kaverit ei aina pääse.
siks...että mielummin menisin pelaamaan sellaisen/sellaisten ihmisten kanssa, jotka tietävät minun tulevan ja minä tiedän kenen kanssa menen...eli en itse henkilökohtaisesti tykkää lyöttäytyä vaan johonkin porukkaan...Mutta jos vaikka täältä nyt löydät peliseuraa, niin ihan yhtä tuntematonhan sekin on???
- golfer
Löytyisikö apua www.harrastuskaveri.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 72955
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n254881Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12821- 33803