Vesisateista päivää....

vaan kaikille.... Karmee ilma..... myrskyää vaan... Ihan masentaa tää ilma.... kelju oli äsken kaupassakin käydä..... blaah...
kuis teillä hurisee....:))

43

921

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmasta, myrskystä

Eipä kauniimpi ja leppoisempi sää olla vois!
      Maalaushommissa olen ollut ulkona.

• no täällä tää ilma nyt ei mikään kaunis.... Tuskin maalaus hommat niin onnistuis... Pohjoseen ne hyvää ilmaa onki luvannu....:)))

• kuumin päivä
        BBrunetti kirjoitti:

no täällä tää ilma nyt ei mikään kaunis.... Tuskin maalaus hommat niin onnistuis... Pohjoseen ne hyvää ilmaa onki luvannu....:)))

oli yli 28astetta ei pilvenhattaraa

• kuumin päivä kirjoitti:

oli yli 28astetta ei pilvenhattaraa

ihan kateeks käy niin kiva ilma ollu teil päin....:) kai niitä lämpimiäkin päiviä viel tulee tännekin suunnalle.... :))

• AROSUSI-09

eilisestä myräkästä oli ainakin ruotsin tv-ssä,eurosportilla ja bbc-llä.saiko ne siellä sitten jotain eilen vielä kisailtua..?

• ne ollu jotain.... en kyl seurannu yhtään....kisoja...
        Näinkö siel hesan suunnal satelee vielkii.... tai tais tulla tänne meille nyt... ukkosta kyl en ole kuullut... että ois jyrissy tääl....

• AROSUSI-09
        BBrunetti kirjoitti:

ne ollu jotain.... en kyl seurannu yhtään....kisoja...
        Näinkö siel hesan suunnal satelee vielkii.... tai tais tulla tänne meille nyt... ukkosta kyl en ole kuullut... että ois jyrissy tääl....

seurannut.stadikalta vaan katkaistiin varmuudeks sähköt tossa kahdeksan tienoilla ja ajattelin,ettei ne sen jälkeen siellä enää mitään duunaa.Ei täällä nyt sada...kova tuuli vaan...

• AROSUSI-09 kirjoitti:

seurannut.stadikalta vaan katkaistiin varmuudeks sähköt tossa kahdeksan tienoilla ja ajattelin,ettei ne sen jälkeen siellä enää mitään duunaa.Ei täällä nyt sada...kova tuuli vaan...

tuulee.... sit varmaan tänään kisoja ihan normaalisti tulee... mä en oikein ollenkaan ole seuranut ku suomiki jotenki huono..... meillä ei yleisurheilu huipussaan... keihäästä jotain uskaltaa odottaa... ehkä kuulan työnnöstäkin....

• AROSUSI-09
        BBrunetti kirjoitti:

tuulee.... sit varmaan tänään kisoja ihan normaalisti tulee... mä en oikein ollenkaan ole seuranut ku suomiki jotenki huono..... meillä ei yleisurheilu huipussaan... keihäästä jotain uskaltaa odottaa... ehkä kuulan työnnöstäkin....

mutta kannatan nyt ainakin kaikkia pohjoismaalaisia.niinku tätä ruotsalaista,joka voitti naisten seitsenottelun...

• AROSUSI-09 kirjoitti:

mutta kannatan nyt ainakin kaikkia pohjoismaalaisia.niinku tätä ruotsalaista,joka voitti naisten seitsenottelun...

blaah...... ei voi mitään siel parempia ainaki naisten puolel....

• AROSUSI-09
        BBrunetti kirjoitti:

blaah...... ei voi mitään siel parempia ainaki naisten puolel....

pidetään nyt vain peukkuja edes niille:)

• AROSUSI-09 kirjoitti:

pidetään nyt vain peukkuja edes niille:)

ruotsille peukuttaa.... heh... ei vaan..... kiva et ruotsi edes pärjää..... :)))

• AROSUSI-09
        BBrunetti kirjoitti:

ruotsille peukuttaa.... heh... ei vaan..... kiva et ruotsi edes pärjää..... :)))

että ne mitalit edes täällä pysys:)

• AROSUSI-09 kirjoitti:

että ne mitalit edes täällä pysys:)

jopa voin ruotsia kannustaa.... öööö..... mut suomelle keihäs..... toivoo kovin....:)))))))

• AROSUSI-09
        BBrunetti kirjoitti:

jopa voin ruotsia kannustaa.... öööö..... mut suomelle keihäs..... toivoo kovin....:)))))))

Kyllähän me se nyt saadaan:)

• AROSUSI-09 kirjoitti:

Kyllähän me se nyt saadaan:)

puolelta... no kai se naisiltakin onnistuu.... taidan mennä päikkäreille.... ku niin ramaseeeeeee.......:)))) heips hukkanen...;))

• AROSUSI-09
        BBrunetti kirjoitti:

puolelta... no kai se naisiltakin onnistuu.... taidan mennä päikkäreille.... ku niin ramaseeeeeee.......:)))) heips hukkanen...;))

mullakin just loppuu kirjastoaika:)

• leidi

vaikee aamu ollu ! Kone on yskähdelly koko aamun, ja sähkökatkot riivaa.. :(

• aamulla jotain temppuili tää mun kans....:(

• leidi
        BBrunetti kirjoitti:

aamulla jotain temppuili tää mun kans....:(

mykisty kokonaan ! Jouduin turvautumaan apuvoimiin, nyt tuntus taas pelaavan.. :) Mut nyt loppuu aika :(

• leidi kirjoitti:

mykisty kokonaan ! Jouduin turvautumaan apuvoimiin, nyt tuntus taas pelaavan.. :) Mut nyt loppuu aika :(

aika samperi loppuu.... höh...:(

• leidi
        BBrunetti kirjoitti:

aika samperi loppuu.... höh...:(

kello on armoton ! Hyvää päivän jatkoo sulle, heippa !!!!

• leidi kirjoitti:

kello on armoton ! Hyvää päivän jatkoo sulle, heippa !!!!

heips....:)

• Sydän.Ystävä

Eipä ole sateita täällä näkynnä,vadelmia olen kerännyt ja välillä käynyt uimassa :)))

• Doe-01

täälläpäin kyllä riittänyt,mutta vadelmista ei tietoakaan:))

• päivää...:))vadelmat onkin hyviä.... nam..:))

• Sydän.Ystävä
        Doe-01 kirjoitti:

täälläpäin kyllä riittänyt,mutta vadelmista ei tietoakaan:))

sulla jo tietoa,että tulos on hilloa ;))
        Älä vaan laita niitä sateita tänne,karisee muuten loput vatut!

• Sydän.Ystävä
        BBrunetti kirjoitti:

päivää...:))vadelmat onkin hyviä.... nam..:))

Mutta saattaapi se sade tännekkin jo tulla,tuulee niin vietävästi :(
        Oletkos käynyt keräämässä marjoja?

• yksitypy evk

Minä leikkasin nurmikon äsken. Täällä tosi helle. Varmaan illaks tekee ukkosta, kun alkoi tuulemaan.
        Täytyy mennä suihkuun kun norona hiki valuu. Ei ole sitä uimapaikkaa kovin lähellä. Saitko paljon vattuja?
        Arvaa mitä minä hoopo taas oon keksinyt :=))))
        Pst. tuolla tref.palstal. huvikseen kirjoitellut.
        On siellä vaikka minkälaista tyyppiä :=)))))

• Doe-01
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

sulla jo tietoa,että tulos on hilloa ;))
        Älä vaan laita niitä sateita tänne,karisee muuten loput vatut!

Ja siksi laskenkin jo päiviä,jolloin saan tulla noutamaan vattuhilloa ja hunajapiirakkaa:))

• Sydän.Ystävä kirjoitti:

Mutta saattaapi se sade tännekkin jo tulla,tuulee niin vietävästi :(
        Oletkos käynyt keräämässä marjoja?

myöntää että en ole käynyt itse poimimas... torilta olen ostanut.... :)

• Sydän.Ystävä
        yksitypy evk kirjoitti:

Minä leikkasin nurmikon äsken. Täällä tosi helle. Varmaan illaks tekee ukkosta, kun alkoi tuulemaan.
        Täytyy mennä suihkuun kun norona hiki valuu. Ei ole sitä uimapaikkaa kovin lähellä. Saitko paljon vattuja?
        Arvaa mitä minä hoopo taas oon keksinyt :=))))
        Pst. tuolla tref.palstal. huvikseen kirjoitellut.
        On siellä vaikka minkälaista tyyppiä :=)))))

Vai treffi palstalla seikkailet ;)))varmaan löytyy joka lähtöön menijää!
        Puutarhavattuja kerään joka toinen päivä 5l ja hilloa keittelen :))
        Tuliko puhtaita mattoja??

• yksitypy evk
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

Vai treffi palstalla seikkailet ;)))varmaan löytyy joka lähtöön menijää!
        Puutarhavattuja kerään joka toinen päivä 5l ja hilloa keittelen :))
        Tuliko puhtaita mattoja??

kun kolli taas laittanut yhden pressun hukkaan, jonka päällä yleensä pesen mattoja :=((((
        Autotallinkin käänsin melkein nurin kun sitä etin.
        Täytyy joku toinen päivä pestä ne.
        Mulla on ääni melkein pois. Varmaan joku allergia, kun ei kuitenkaan flussaa ole.
        Loppupäivän tässä laiskottelen. Viinimarjatkin alkaa olla kypsiä. Varmaan ens viikolla saa niitä alkaa poimiin :=)))))

Niin... Täytyy jännitystä saada elämään, vaikkakin sitten virtuaalisesti :=)))

• Sydän.Ystävä
        Doe-01 kirjoitti:

Ja siksi laskenkin jo päiviä,jolloin saan tulla noutamaan vattuhilloa ja hunajapiirakkaa:))

puhelu äsken ystävältä ;))
        Vai hunajaista kanssa...hmmmm ;))

• Sydän.Ystävä
        BBrunetti kirjoitti:

myöntää että en ole käynyt itse poimimas... torilta olen ostanut.... :)

varmaan lähteä etsimään,jos asustaa kaupungissa,toriltahan niitä löytää :))

• Sydän.Ystävä
        yksitypy evk kirjoitti:

kun kolli taas laittanut yhden pressun hukkaan, jonka päällä yleensä pesen mattoja :=((((
        Autotallinkin käänsin melkein nurin kun sitä etin.
        Täytyy joku toinen päivä pestä ne.
        Mulla on ääni melkein pois. Varmaan joku allergia, kun ei kuitenkaan flussaa ole.
        Loppupäivän tässä laiskottelen. Viinimarjatkin alkaa olla kypsiä. Varmaan ens viikolla saa niitä alkaa poimiin :=)))))

Niin... Täytyy jännitystä saada elämään, vaikkakin sitten virtuaalisesti :=)))

jotain ihme köhää ollut jo pariviikkoo...kaite se on allergiaa...ei se voi ainakaan röökistä johtua ;))
        Muuten oliko hyvä se Yö:n konsertti?

• Doe-01 evk
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

puhelu äsken ystävältä ;))
        Vai hunajaista kanssa...hmmmm ;))

hunajaista..tai muuten on turha toivoa mun tuovan suklaapatukkaa tullessani;))

• Sydän.Ystävä
        Doe-01 evk kirjoitti:

hunajaista..tai muuten on turha toivoa mun tuovan suklaapatukkaa tullessani;))

Mutta nyt tää lähtee syömään spagettii..palaillaan ;))

• yksitypy
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

jotain ihme köhää ollut jo pariviikkoo...kaite se on allergiaa...ei se voi ainakaan röökistä johtua ;))
        Muuten oliko hyvä se Yö:n konsertti?

kyllä vähän parenpaa. Jotenkin akustiikka oli siellä huono. Ei tahtonut saada sanoista selvää. Tai olisko heidän vahvistimensa olleet liian tehokkaat siihen tilaan. Paikka oli kyllä kuin pistetty täynnä. Suurin osa ihan nuorisoa.
        Joten et jäänyt paljosta paitsi vaikket tullutkaan.
        Mutta muutenhan meillä olis voinut hauskaa olla :=)))

• Doe-01 evk
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

Mutta nyt tää lähtee syömään spagettii..palaillaan ;))

nenänpäähän tartu jauhelihakastiketta;))

• esikuva

joka päivä olet niin positiivinen oletko huomannut

• joka päivä ole positiivinen....:))

• kerran
        BBrunetti kirjoitti:

joka päivä ole positiivinen....:))

viikossa jos asiaa tarkastelee tarkemmin

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5310
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2347
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      111
      1572
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      227
      1524
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1467
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1165
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1133
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      288
      1078
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe