Olen golfkentällä duunissa ja sielä tulee aina iso parvi näitä. Ne on mustia pieniä, valkonen maha, todella taitavia lentäjiä, ja pyrstössä 2 piikkiä mitkä on valkosia. Lentää aika matalalla ja pystyy kääntyy ku temppusuihkukone yhtäkkii taakse ja jyrkästi. Ei siinä mitään hienon näköstä niitten lentäminen on, muttakun ne tulee päiten ja lentelee kokoajan koneen vieressä kun leikkaan nurtseja. Tänään piti jo hädistellä niitä haravan kanssa!
Hulluja ne on ainakin! Ei ne ainakaan lepakoita ole, ekan kerran luulin et ne on niitä :)
Mitä helvetin lintuja nä on?
Hulluja ne ainakin on
2
542
Vastaukset
- kihkih
http://www.vironlintuseura.fi/valokuvat/paivakirja/2003_06_kesa/2003-06-06_2.jpg
Haarapääskyjähän nuo... - -M-
Pidähän se haravasi kurissa vaan. Ei ne pääskyt ja muut pikkulinnut sinusta ole kiinnostuneita ja väistävät varmasti jos vaan suinkin pystyvät(ja ovat sitäpaitsi rauhoitettuja niin että sakot tulee jos hengiltä huidot). Ruohonleikkurisi vaan säikyttelee ilmaan heinikon seassa lymyäviä hyönteisiä, joita pääskyt innolla saapuvat napsimaan lennosta kuvuntäytteeksi.
Auttavat siis itse asiassa, on vähemmän hyttysiä ja mäkäröitä sinun kimpussasi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106