EI HÄN MEIJÄN NYT TARVITSE SEMMOISIA HARRASTELLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oletko masturboinut koskaan???????
8
876
Vastaukset
- Neito
...14-vuotiaana. Sen jälkeen en ole, kun ei ole haluttanut. Nyt olen 21v.
- sHsHsH
Oon vaikka kuinka monta kertaa! Se sama ku tupakan poltto, jos sen alottaa ni siihen jää kiinni. Lopultta siitä tulee vaan tapa. Eli sitä ei kannata ees alottaa!
- Neito
sHsHsH kirjoitti:
Oon vaikka kuinka monta kertaa! Se sama ku tupakan poltto, jos sen alottaa ni siihen jää kiinni. Lopultta siitä tulee vaan tapa. Eli sitä ei kannata ees alottaa!
Miksei kannata aloittaa? Se on hyvä tapa tutustua oman kehon toimintaan!
- Miksikäs ei ...
Neito kirjoitti:
Miksei kannata aloittaa? Se on hyvä tapa tutustua oman kehon toimintaan!
Masturboiminen on jokapojan päivä puuha...toiset tekee sitä kerran päivässä ja toiset vaikka neljä kertaa päivässä...oon muuten samaa mieltä että siitä tulee tapa...mut ei mikään huono tapa...=)
- Jorma Jormallinen
Miksikäs ei ... kirjoitti:
Masturboiminen on jokapojan päivä puuha...toiset tekee sitä kerran päivässä ja toiset vaikka neljä kertaa päivässä...oon muuten samaa mieltä että siitä tulee tapa...mut ei mikään huono tapa...=)
aika kun käy pitkäksi aamuin illoin ja käteen vdän silloin!!!
- Junde
Jorma Jormallinen kirjoitti:
aika kun käy pitkäksi aamuin illoin ja käteen vdän silloin!!!
Tottakai, sehän on aivan luonnollista ja terveellistä vaikka olenkin parisuhteessa niin mielikuvituksella on mukava leikkiä.
- superwanker
mutta valitettavasti sitä ei voi lopettaa koska se tuntuu niin hyvältä!!!!
- madame Mariam
Herran ziizus!
Tottakai masturboin ja toivottavasti sinäkin!!!
tää on niin huvittava kysymys jo että ei kykene edes kertomaan. ;)
Naiset, sormi pilluun vaan, taattu tyydytys!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997760- 1075577
- 2754841
- 494763
- 743517
- 502808
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264