mitä tää musa on???????? pop,rok,hevi,hevimetallii...???????
minkä tyylist musaa tää red.... bändi soittaa???
6
1618
Vastaukset
- ...
funkrockia enimmäkseen. nyt on pistetty popiksi, saa nähdä mitä seuraavaksi, ehkä vetävät kajaalit naamaan ja alkavat kuuttailla.
- Dani
Varmasti kuolisin nauruun.
- Red Hot
funkahtavaa punkrockpopräppiä eli ei voi oikeastaan sanoa. Vaikutteita on paljon eri musiikki genreistä ja Eri levyillä on hyvinkin erilaista musiikkia.
- Mrs Kiedis
Everything! Just perfect mix.
- edes tuon
Alicia Keysin kuvan pois profiilistasi. Typerää.
- Thanks_for_Nothing
Eli haastattelussa Chili Peppersien Anthony ja John sanoi että ne soittaa omasta mielestään punkrockfunkkia...eli jotain sellasta ne soittaa.Tosin alkuaikoina se oli aika paljon funk painotteista ja nyt enemmän rock.Kannattaa kuunnella -80 ja -90 ja 2000-luvun chili peppers-levyjä niin huomaa miten niiden musa tyyli on tavallaan muuttunut.En nyt sano että huonompaan suuntaan,mutta muuttunut kuitenkin
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244