Miten pärjää Tukholmassa Visa Electronilla? Käykö useimmissa paikoissa maksuvälineenä? Löytyykö automaatteja, joista saa nostaa?
Visa Electron
5
813
Vastaukset
- ainakin
tomaatteja mistä nostaa, visa kyltti tai tarra näkyvissä niin homma ok!!
- Marsu
En tiedä, kuinka paljon automatteja löytyy, joista voi nostaa Visa Electronilla, mutta luulisin, että sillä pärjää. Joiltakin nettisivuilta voi löytyä ainakin tietoa, mistä kaupoista voi ostaa kortilla.
Tämä nimittäin ei veloita sinulta mitään, ainakin pankissa minulle kerrottiin niin. Automaatista nostaminen taas veloittaa sinua joka nostolta 2 euroa. Lisäksi nostosummasta otetaan vielä 2,5 %. Eli 100 euron nostosta menee se 4,5 euroa.
- visalainen
Joo kyllä pärjäät hyvin, se kelpaa monissa kaupoissa ja lähes kaikista automaateista saat nostettua rahaa!
- vastauksista
Hyvä tietää. On helpompi lähettää "lapsi" maailmalle kortin kuin setelitukon kanssa.
- matkaaja myös
Jos sulla on Nordean kortti, voit nostaa käteistä ilman lisäveloitusta em. pankin automaateista kaikissa Pohjoismaissa. Tarkistin just ku oon itekin menossa Tukholmaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041821
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441579
- 1021523
- 801437
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241080- 691071
- 381022