tääl on laskenut...? ku tässä vasta muutaman kuukauden ollu... Ja ei kai tänne kukaan uskalla tulla ku tääl toisianne haukutte....
Että hau hau ootteko koiria...Täh.... Nyt niitä huuhaa juttuja kiitos...:)))
Mie muuten näin mini possun vapaana kuljeskelemassa... heh.. sillä oli mukava kärsä millä tuhnutteli.... Oli läheisestä kotieläin puistosta karannu.. Mut onneks reppana ei ollu pitkälle menny...:))))
Pakko kysyä mikä...
35
991
Vastaukset
sanokse se syökää kanaaaa???
BBrunetti kirjoitti:
vaihdan possun kanaan...heh...:)))))
..miten sitä voisikaan syödä possutyttöä nimeltä ..pekonia? Begooonia..
pervokki kirjoitti:
..miten sitä voisikaan syödä possutyttöä nimeltä ..pekonia? Begooonia..
kantsii miettiä voitko syödä pekonia,.... heh...:)))))
- yksitypy
eihän täällä ketään ole haukuttu varsinaisesti.
Arvosteluja väliin kyllä tulee, mutta eihän niistä kannata välittää :=))))
Huuhaillaan vaan.oon seurannu niin joskus on vähän ilkeetä juttua... mut huuhataan vaan....:))))) siitä tykkään mä....:))
- E.O.Hääppönen
Siis mikä täällä mättää? Mitä on tapahtunut? Kertokaa mullekin.
- yksitypy
olet jo jälkijunassa :=)))
Ei ole tapahtunut yhtään mitään. Hieman arvosteluja, jonka kaikki huuhaalaiset kestämme kuin mies ja nainen :=))) - E.O.Hääppönen
yksitypy kirjoitti:
olet jo jälkijunassa :=)))
Ei ole tapahtunut yhtään mitään. Hieman arvosteluja, jonka kaikki huuhaalaiset kestämme kuin mies ja nainen :=)))Minä jo säikähdin, että jotain vakavaa, palsta ollaan sulkemassa tms.
Mites se on typy iltasadun laita tänä iltana? - yksitypy
E.O.Hääppönen kirjoitti:
Minä jo säikähdin, että jotain vakavaa, palsta ollaan sulkemassa tms.
Mites se on typy iltasadun laita tänä iltana?ei tässä vielä osaa sanoa kun ilta niin nuori :=)))
Vielä valvon pari tuntia :=))
- Aki 43
Terve! Tulin oikein iloiseks tosta sun jutusta!! Tuhnutteli, reppana =)
- Otso
Voisitko varata mulle sen toisen kinkun siitä possusta ens jouluksi..Panitko jo sen pakkaseen?
- Otso
BBrunetti kirjoitti:
sika....:)))))) mie tollasta tuhnuttelijaa kinkkuks meinaa....jestas....:)))))
mie olisin sika niin miut ois syöty jo aikoja sitten..Ilmaista ruokaa juoksee vastaan niin tottakait se täytyy hyödyntää? Juostaanhan sitä muutenkin tarjouksien perässä, saatika jos ilman sais? Possu ku possu..
Otso kirjoitti:
mie olisin sika niin miut ois syöty jo aikoja sitten..Ilmaista ruokaa juoksee vastaan niin tottakait se täytyy hyödyntää? Juostaanhan sitä muutenkin tarjouksien perässä, saatika jos ilman sais? Possu ku possu..
mutta oli ihana tuhnuttelija....:)) kuis sun päivä on menny....? asiasta viidenteen.....
- Otso
BBrunetti kirjoitti:
mutta oli ihana tuhnuttelija....:)) kuis sun päivä on menny....? asiasta viidenteen.....
Ihan hyvi on päivä mennyt..ilman tupakkiakin..Löysin täyden askin kaapista ja mietin kovasti mitä sille tekisin??? Ehdotuksia??
Otso kirjoitti:
Ihan hyvi on päivä mennyt..ilman tupakkiakin..Löysin täyden askin kaapista ja mietin kovasti mitä sille tekisin??? Ehdotuksia??
ootkos tupakkilakos.... sit katkot ne.... kerran lopettaa yrität....:))) kylmästi vaan poikki vaikka itkun kanssa....
- Otso
BBrunetti kirjoitti:
ootkos tupakkilakos.... sit katkot ne.... kerran lopettaa yrität....:))) kylmästi vaan poikki vaikka itkun kanssa....
rakkaat tupakkini??? Et sinäkään possua pakkaseen pistänyt? Jotain täytyy muuta keksiä tupakeille..Edellisen löytämäni askin lahjoitin tupakoivalle..
Otso kirjoitti:
rakkaat tupakkini??? Et sinäkään possua pakkaseen pistänyt? Jotain täytyy muuta keksiä tupakeille..Edellisen löytämäni askin lahjoitin tupakoivalle..
katkois mut en lopetakkaan.... anna ne jollekkin kuka polttaa kuhan ite et pössytä....:))
- Otso
BBrunetti kirjoitti:
katkois mut en lopetakkaan.... anna ne jollekkin kuka polttaa kuhan ite et pössytä....:))
askin röökiä??? Mä tarjoon!
- Otso
BBrunetti kirjoitti:
ne mulle pikana kiitos....!:))))))
menen ulos ja viiiiiiiiiiiiiskaaaaaaaaaaaaaan sulle ne.............Saitko..Punavalkoinen LM..Venjän kilvillä..
Otso kirjoitti:
menen ulos ja viiiiiiiiiiiiiskaaaaaaaaaaaaaan sulle ne.............Saitko..Punavalkoinen LM..Venjän kilvillä..
sain....:))) ois muuten huomen röökiä pitänny käydä ostamas.....:))))))
- Otso
BBrunetti kirjoitti:
sain....:))) ois muuten huomen röökiä pitänny käydä ostamas.....:))))))
Päivän hyvä työni on tehty...Nyt siis voin alkaa sikaileen!
Otso kirjoitti:
Päivän hyvä työni on tehty...Nyt siis voin alkaa sikaileen!
mitäs meinaat sikailla....:))) mun kans varmaan pitäis noit kisoja alkaa seuraan mutku mun takamus liimautu tähän tuoliin....aaargh...:)))
- Otso
BBrunetti kirjoitti:
mitäs meinaat sikailla....:))) mun kans varmaan pitäis noit kisoja alkaa seuraan mutku mun takamus liimautu tähän tuoliin....aaargh...:)))
käydä saunassa ja pullon olutta korkata!!Mä kuuntelenkisoja samalla tässä..Jus yrittää mm ennätystä
Otso kirjoitti:
käydä saunassa ja pullon olutta korkata!!Mä kuuntelenkisoja samalla tässä..Jus yrittää mm ennätystä
tää kone on makkaris... pitäis vissiin siirtää olkkariin...
Mä oon ny kahtena päivänä putkeen saunonut... jos huomen taas...:))))- Otso
BBrunetti kirjoitti:
tää kone on makkaris... pitäis vissiin siirtää olkkariin...
Mä oon ny kahtena päivänä putkeen saunonut... jos huomen taas...:))))läppäri ja langaton yhteys niin voi olla missä vaan... no ei saunassa kuiteskaan. Mulla jäi eilinen väliin saunomisessa ku lomailin alkuviikon niin saunoin ja uin kovasti.Nyt korva pipi sukeltelusta..
Otso kirjoitti:
läppäri ja langaton yhteys niin voi olla missä vaan... no ei saunassa kuiteskaan. Mulla jäi eilinen väliin saunomisessa ku lomailin alkuviikon niin saunoin ja uin kovasti.Nyt korva pipi sukeltelusta..
korvakipua.... auts... tuntuu ettei voi paikallaan olla....mun pakko tunnustaa et tänä kesänä en montaa kertaa uimas oo käynny.. mut turkit kyl viskattu...Taidan käydä jääkaapil...
Ja iltasyöminen ei ole pahasta..... heh...:))))- Otso
BBrunetti kirjoitti:
korvakipua! No ei kuiteskaan niin masokisti..Nyt saunaan..Moikka
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565320Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212357- 1131582
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2281529- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2911085- 721047