Pakko kysyä mikä...

tääl on laskenut...? ku tässä vasta muutaman kuukauden ollu... Ja ei kai tänne kukaan uskalla tulla ku tääl toisianne haukutte....
Että hau hau ootteko koiria...Täh.... Nyt niitä huuhaa juttuja kiitos...:)))
Mie muuten näin mini possun vapaana kuljeskelemassa... heh.. sillä oli mukava kärsä millä tuhnutteli.... Oli läheisestä kotieläin puistosta karannu.. Mut onneks reppana ei ollu pitkälle menny...:))))

35

991

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanokse se syökää kanaaaa???

• mut se oli niin söpö.....:)))))

• BBrunetti kirjoitti:

mut se oli niin söpö.....:)))))

..niinku sika pienenä vai?

• pervokki kirjoitti:

..niinku sika pienenä vai?

vaihdan possun kanaan...heh...:)))))

• BBrunetti kirjoitti:

vaihdan possun kanaan...heh...:)))))

..miten sitä voisikaan syödä possutyttöä nimeltä ..pekonia? Begooonia..

• pervokki kirjoitti:

..miten sitä voisikaan syödä possutyttöä nimeltä ..pekonia? Begooonia..

kantsii miettiä voitko syödä pekonia,.... heh...:)))))

• yksitypy

eihän täällä ketään ole haukuttu varsinaisesti.
      Arvosteluja väliin kyllä tulee, mutta eihän niistä kannata välittää :=))))
      Huuhaillaan vaan.

• oon seurannu niin joskus on vähän ilkeetä juttua... mut huuhataan vaan....:))))) siitä tykkään mä....:))

• E.O.Hääppönen

Siis mikä täällä mättää? Mitä on tapahtunut? Kertokaa mullekin.

• yksitypy

olet jo jälkijunassa :=)))
        Ei ole tapahtunut yhtään mitään. Hieman arvosteluja, jonka kaikki huuhaalaiset kestämme kuin mies ja nainen :=)))

• E.O.Hääppönen
        yksitypy kirjoitti:

olet jo jälkijunassa :=)))
        Ei ole tapahtunut yhtään mitään. Hieman arvosteluja, jonka kaikki huuhaalaiset kestämme kuin mies ja nainen :=)))

Minä jo säikähdin, että jotain vakavaa, palsta ollaan sulkemassa tms.

Mites se on typy iltasadun laita tänä iltana?

• kompastua ja toivottavasti ei nyt eteen tule....:))))siis mättäitä....

• yksitypy
        E.O.Hääppönen kirjoitti:

Minä jo säikähdin, että jotain vakavaa, palsta ollaan sulkemassa tms.

Mites se on typy iltasadun laita tänä iltana?

ei tässä vielä osaa sanoa kun ilta niin nuori :=)))
        Vielä valvon pari tuntia :=))

• Aki 43

Terve! Tulin oikein iloiseks tosta sun jutusta!! Tuhnutteli, reppana =)

• ottaa sellaisen vaik kotiin... hellan lettas sentään.....:))))

• Otso

Voisitko varata mulle sen toisen kinkun siitä possusta ens jouluksi..Panitko jo sen pakkaseen?

• sika....:)))))) mie tollasta tuhnuttelijaa kinkkuks meinaa....jestas....:)))))

• Otso
        BBrunetti kirjoitti:

sika....:)))))) mie tollasta tuhnuttelijaa kinkkuks meinaa....jestas....:)))))

mie olisin sika niin miut ois syöty jo aikoja sitten..Ilmaista ruokaa juoksee vastaan niin tottakait se täytyy hyödyntää? Juostaanhan sitä muutenkin tarjouksien perässä, saatika jos ilman sais? Possu ku possu..

• Otso kirjoitti:

mie olisin sika niin miut ois syöty jo aikoja sitten..Ilmaista ruokaa juoksee vastaan niin tottakait se täytyy hyödyntää? Juostaanhan sitä muutenkin tarjouksien perässä, saatika jos ilman sais? Possu ku possu..

mutta oli ihana tuhnuttelija....:)) kuis sun päivä on menny....? asiasta viidenteen.....

• Otso
        BBrunetti kirjoitti:

mutta oli ihana tuhnuttelija....:)) kuis sun päivä on menny....? asiasta viidenteen.....

Ihan hyvi on päivä mennyt..ilman tupakkiakin..Löysin täyden askin kaapista ja mietin kovasti mitä sille tekisin??? Ehdotuksia??

• Otso kirjoitti:

Ihan hyvi on päivä mennyt..ilman tupakkiakin..Löysin täyden askin kaapista ja mietin kovasti mitä sille tekisin??? Ehdotuksia??

ootkos tupakkilakos.... sit katkot ne.... kerran lopettaa yrität....:))) kylmästi vaan poikki vaikka itkun kanssa....

• Otso
        BBrunetti kirjoitti:

ootkos tupakkilakos.... sit katkot ne.... kerran lopettaa yrität....:))) kylmästi vaan poikki vaikka itkun kanssa....

rakkaat tupakkini??? Et sinäkään possua pakkaseen pistänyt? Jotain täytyy muuta keksiä tupakeille..Edellisen löytämäni askin lahjoitin tupakoivalle..

• Otso kirjoitti:

rakkaat tupakkini??? Et sinäkään possua pakkaseen pistänyt? Jotain täytyy muuta keksiä tupakeille..Edellisen löytämäni askin lahjoitin tupakoivalle..

katkois mut en lopetakkaan.... anna ne jollekkin kuka polttaa kuhan ite et pössytä....:))

• Otso
        BBrunetti kirjoitti:

katkois mut en lopetakkaan.... anna ne jollekkin kuka polttaa kuhan ite et pössytä....:))

askin röökiä??? Mä tarjoon!

• Otso kirjoitti:

askin röökiä??? Mä tarjoon!

ne mulle pikana kiitos....!:))))))

• Otso
        BBrunetti kirjoitti:

ne mulle pikana kiitos....!:))))))

menen ulos ja viiiiiiiiiiiiiskaaaaaaaaaaaaaan sulle ne.............Saitko..Punavalkoinen LM..Venjän kilvillä..

• Otso kirjoitti:

menen ulos ja viiiiiiiiiiiiiskaaaaaaaaaaaaaan sulle ne.............Saitko..Punavalkoinen LM..Venjän kilvillä..

sain....:))) ois muuten huomen röökiä pitänny käydä ostamas.....:))))))

• Otso
        BBrunetti kirjoitti:

sain....:))) ois muuten huomen röökiä pitänny käydä ostamas.....:))))))

Päivän hyvä työni on tehty...Nyt siis voin alkaa sikaileen!

• Otso kirjoitti:

Päivän hyvä työni on tehty...Nyt siis voin alkaa sikaileen!

mitäs meinaat sikailla....:))) mun kans varmaan pitäis noit kisoja alkaa seuraan mutku mun takamus liimautu tähän tuoliin....aaargh...:)))

• Otso
        BBrunetti kirjoitti:

mitäs meinaat sikailla....:))) mun kans varmaan pitäis noit kisoja alkaa seuraan mutku mun takamus liimautu tähän tuoliin....aaargh...:)))

käydä saunassa ja pullon olutta korkata!!Mä kuuntelenkisoja samalla tässä..Jus yrittää mm ennätystä

• Otso kirjoitti:

käydä saunassa ja pullon olutta korkata!!Mä kuuntelenkisoja samalla tässä..Jus yrittää mm ennätystä

tää kone on makkaris... pitäis vissiin siirtää olkkariin...
        Mä oon ny kahtena päivänä putkeen saunonut... jos huomen taas...:))))

• Otso
        BBrunetti kirjoitti:

tää kone on makkaris... pitäis vissiin siirtää olkkariin...
        Mä oon ny kahtena päivänä putkeen saunonut... jos huomen taas...:))))

läppäri ja langaton yhteys niin voi olla missä vaan... no ei saunassa kuiteskaan. Mulla jäi eilinen väliin saunomisessa ku lomailin alkuviikon niin saunoin ja uin kovasti.Nyt korva pipi sukeltelusta..

• Otso kirjoitti:

läppäri ja langaton yhteys niin voi olla missä vaan... no ei saunassa kuiteskaan. Mulla jäi eilinen väliin saunomisessa ku lomailin alkuviikon niin saunoin ja uin kovasti.Nyt korva pipi sukeltelusta..

korvakipua.... auts... tuntuu ettei voi paikallaan olla....mun pakko tunnustaa et tänä kesänä en montaa kertaa uimas oo käynny.. mut turkit kyl viskattu...Taidan käydä jääkaapil...
        Ja iltasyöminen ei ole pahasta..... heh...:))))

• Otso
        BBrunetti kirjoitti:

korvakipua! No ei kuiteskaan niin masokisti..Nyt saunaan..Moikka

• Otso kirjoitti:

korvakipua! No ei kuiteskaan niin masokisti..Nyt saunaan..Moikka

moi....:))

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5320
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2357
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      113
      1582
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      228
      1529
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1467
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1165
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1133
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      291
      1085
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe